Recenze (240)
Ti druzí (2001)
Skvělý klasický tajemný horor, který není založen na hektolitrech krve, tak jak to u většiny nových snímků bývá...
Orphan (2009)
Takhle mi nervy nepocuchal už dlouho žádný film :-)
Netvor (2011)
Moderní pojetí Krásky a zvířete... Díky (nebo spíš kvůli) tomu je děj hodně přímý, jednoduchý a předvídatelný, ale film je vytvořený moc pěkně a i díky krásnému soundtracku dávám 4* Akorát nechápu, kde přišli na to, že by to mělo mít společné něco s hororem. Jde spíše o romantickou oddychovku s vtipným "Barneym" z HIMYM jako bonus :-)
Zkus mě rozesmát (2011)
Takova docela klasicka trapacka komedie, u ktere se na druhou stranu clovek kupodivu i docela dost zasmeje... Misty kapku delsi nudnejsi pasaze... Romantika ve filmu samozrejme taky nechybi, i kdyz spise hrubsiho Sandlerovskeho typu :-)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Ač se mi první díl líbil docela hodně, tak tento druhý díl se mi naopak docela hodně nelíbí... Přijde mi, že úplně odpadla vtipná příběhová a vztahová část a zůstalo jen neustálé nepřehledné pobíhání sem a tam a nahánění se a střílení po sobě ve světově známých lokalitách, které na mě působí kýčovitě a připomíná mi to spíše nějakou pohádku pro děcka, které dávali vždy na satelitu...
Kámoš k pohledání (2009)
Pohodova komedie, u ktere jsem se dost nasmal, i kdyz klise tam bylo docela hodne a par klasickych trapnych scenek taky, ale tentokrat mi to moc nevadilo...
Robin Hood (2010)
Robin Hood v podání Russella Crowe na mě působí kapku moc jako nějaký dobyvatel a příběh mi přijde méně romantický a pohádkový jako původní film, ale není to tak strašné jak jsem podle recenzí čekal. Ve filmu se najde i hodně pěkných přírodních scén, na které se pěkně kouká... :-) A natočit to, jako jinou část příběhu o Robinovi byl možná lepší nápad než se opičit po předchozím filmu.
Všichni moji blízcí (1999)
První z trojice smutných a skutečných příběhů o 669 dětech, které Nicholas Winton zachránil...
Zlo mezi námi (2003)
Příběh o bezpráví, šikaně, křivdě, nacistickém chování, přátelství a lásce... Určitě stojí za zkouknutí..
Láska a jiné závislosti (2010)
Film na mě působil nějak neslaně, nemastně...