Recenze (240)
Na území žen (2007)
Pohodový nenáročný filmek na letní večer :-)
Dovolenkáři (2012)
Hodně ujetej film... :-)
Něco jako komedie (2010)
Sympatický filmek...
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Westernový historický miniseriál o nenávisti mezi dvěma rodinami. Asi to tenkrát takhle opravdu bylo, ale to časté naprosto nesmyslné zabíjení mě poměrně dost vytáčelo...
Dokonalý smysl (2011)
Filmek se zajímavým nápadem jako z nějaké černé noční můry...
Bezpečný přístav (2013)
Slaďák šmrnclý i jinými žanry, který rozhodně není dokonalý, ale pro chvíle odpočinku celkem fajn filmek...
Bídníci (2012)
Moc pěkný muzikálový filmek, který je dobrý zkouknout v HD.
Oddělen (2011)
Jeden z takových těch mazec filmů s pochmurnou atmosférou, plíživou hudbou a skvělým hereckým umem Adriena Brodyho...
Pí a jeho život (2012)
Krásná podívaná, obzvláště ve 3D.
Procitnutí v Garden State (2004)
Hodně fajnej filmek :-)