Recenze (159)
Cyrano z Bergeracu (1990)
Srdcovka.
Královna Alžběta (1998)
Když zavřu oči nad některými historickými nonsensy, tu pátou musím dát. Úžasná Cate Blanchett, dechberoucí kostýmy.
Slečna Marplová - Ohlášená vražda (2005) (epizoda)
Musím po letech upravit svoje mínění o slečně Marplové Geraldine McEwan. Sice to není Jane Marplová z knih, ale je fakt zábavná a vtipně všetečná, i její dabing se povedl.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
První půle byla skvělá, druhé už docházel dech. Naivka Terezy Voříškové mě hrozně bavila, Vojta Kotek byl sympaťák, Hádkové potěšili a hvězdné nebe taky na jedničku. Bohužel, jak jsem už napsala, po očarování Vaška a ostatních to ztratilo dech, přišlo mi dost nelogické, proč si královna nechala radit od Proximy. Ale jinak po delší době povedenější pohádka, proto trochu nadsadím hodnocení.
The Gray Man (2022)
Většina hvězdiček je za Prahu 😁
Vraždy na Shetlandech - Série 4 (2018) (série)
Nejlepší série!!! Perez se rozhodně zařadil mezi mé nejoblíbenější detektiv, je to strašnej sympaťák!
Dům na samotě (2022) (TV film)
A přitom knížka je fakt skvělá!
Záhada hlavolamu (1993)
Atmosféra parádní, Stínadla taktéž, skvělý Losna, ale bohužel to strašně sráží dolů samotné Rychlé Šípy, typově celkem přesní, ale to "hraní", to fakt ne!
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Kdybych hodnotila v dětství, bylo by to jasných pět, ale dnes mi přece jen trocho vadí spojení dvou knih do jedné, plus Mirek Dušín:) Ale Široko je prostě nej:-)))
Španělská princezna (2019) (seriál)
Oproti bílé princezně a královně o dost slabší, navíc mi jaksi víc vadí velká spousta historických nepřesností a fabulací. O lince s černošskou dvorní dámou ani nemluvě...