Recenze (240)
Bílá vdova (2000)
Milá a vtipná komédia. Najviac som sa bavil na tých sfetovaných babkách.
Bezva finta (1985)
Belmondove komédie nepovažujem za úplne najvydarenejšie. Toto je však jedna z mála výnimiek, aj to možno len preto, že to malo vtipný nápad a bolo to aj napínavé.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Najskôr pozerám: čo to je za blbosť. Ale pomaly som prišiel tomu na chuť - bolo vidieť, že napriek amatérskym podmienkam a nízkemu rozpočtu to malo šťavu, nápady a vtip.
Apocalypto (2006)
Trochu popletené historické fakty. Na druhej strane takýchto snímkov sa až tak veľa netočí a taktiež sa cení snaha o priblíženie reality používaním dobovej reči.
Amadeus (1984)
Jeden z vrcholov životopisného žánru. Keď neskôr Forman začal načierať do amerických reálií, to mi až tak nesedelo.
Jak vykrást banku (1964)
Z tých menej známych funesoviek celkom milá a vydarená záležitosť
Až tak moc tě nežere (2009)
Priznám sa bez mučenia, že som z tých postáv a ich vzťahov mal riadny guláš. Manželka ma musela neustále usmerňovať, že kto, kde a s kým...
Až na krev (2007)
Vynikajúci Day-Lewis. Samotný film a konanie hlavnej postavy ma však strašne znervózňovali a vyrušovali, mal som z toho divný pocit. Skôr som sa prikláňal k 3,5, ale za ten požiar dám 4.
Ariel (1988)
Áno klasický kaurismakovský chlad a pomalé tempo. Ale ja to Akimu proste žeriem. A keď sa tam objaví ešte aj melancholický Matti...
Anglický pacient (1996)
Čo sa mi za študentských čias zdalo príliš povrchné a na efekt, teraz sa mi začína páčiť. Pôvodne tri.