Recenze (272)
Minority Report (2002)
Velmi zajímavý film. pro mě určitě příběhová novinka. Pěkně akční, svižné.
Zrození Planety opic (2011)
Možná trochu okatý příběh, ale o to tady asi nešlo. Jo, proč ne. pozornost si to udrželo až do konce, člověk polituje chudáky zvířata, x krát si divák zopakuje jak je Amerika zlá a nakonec to zase nějak dopadne.... Řekl bych "klasický" hollywoodský příběh.
Star Trek (2009)
Skvělý film. Star trek si u mě šplhnul po těch nudných řadách seriálu... ( jsem fanouškem SG). Myslím, že jsou zde vidět kvality JJ Abramse. Byla to dobrá divácká injekce kvalitního sci-fi.
Diktátor (2012)
Pobrečel jsem si. Je mi to dělané na míru. Velká dávka vtipů a každý výborný.
Ukrutně šťastni (2008)
Psycho film... Doporučuji shlédnout kolem půlnoci, je to pak idylka, má to tu správnou atmosféru.
Správci osudu (2011)
Me Gusta.
Soudce Dredd (1995)
Taková oldschoolovka pro mně. starý kousek, asi ne moc povedený, ale mě se to líbí. Je to popkorňák jak sviň a na sobotní večer a uvolnění se, není nic lepšího.
Lovec trolů (2010)
Zajímavé a pěkně zpracované.Jak už zde bylo řečeno, hodně věcí překvapí. Ale hold přišel mi pod oči v době, kdy jsem měl náladu na něco jiného.
Amadeus (1984)
Co mohu jako lajk napsat o takovém dílu. Dílo mistra, které je o mistru. 3 hodinky uplynuly a já si toho ani nevšiml. Navíc mě těší, že se točilo v Praze.
Tahle země není pro starý (2007)
Ta blbá žena Mosse mě iritovala už od začátku. Děj vůbec nepopisoval napětí útěku a pokud ano, chladnokrevné vraždy a panující klid zabijáků velmi odpoutával. A jak vidno, šerif sice chtěl zachránit Mosse, svým pomalým přístupem to nebylo možné. Vůbec, nejchytřejší postava ve filmu jednoznačně hlavní vrah "Šugar", možná šerif a Moss měli trochu inteligence, zbytek samí trotli. Hlavní prvek filmu byla krev, od ponožek , přes podlahu, stříkala všude. Děj vcelku jednoduchý. Domnívám se, že režiséři si tam vložili hodně svých prvků. 4*... neskočilo to vraždou.. konec nudný..