Recenze (272)
Galaxy Quest (1999)
Jakože jsem se fakt zasmál :-D..
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Ten film si každopádně zaslouží plné hodnocení. Příběh jednoduchý aby se divák mohl soustředit na samotné herce, kteří si to velmi užívají. Nebudu jmenovat všechny situace, při kterých má člověk chuť otočit se na vedle sedícího a zopakovat mu to ještě 10x, jen chci říct, že je to fantastická podívaná ve stylu klasiky Ramba,Terminátora, univerzálního vojáka a když vidíte vedle sebe tolik tváří, lehce si uchcáváte do trenek.
Tábor tygrů (2000)
Skvělý snímek. Zachycení buzerace a šikany při výcviku vojáků, kteří míří do vietnamu. Nebyl by film filmem , kdyby se jeden vojín nesnažil proti tomuto režimu bojovat klidným odporem. Colin Farrell hraje skvěle a čkověk mu fandí každým okamžikem jak v*jebává s armádou.
Pavoučí teror (2002)
Docela hnus na to koukat, když máte strach i z centimetrového hmyzu.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
je to kult.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Úžasný. Nejspíše nejlepší. Po přečtení knihy Alana Aldy si uvědomíte, že polovina výkonu byla čistá herecká improvizace a že nejtěžší pro ně bylo zachovat vážnost po klapnutí klapky.
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Popkorňák na sobotní večer. Rozhodně nenudí a s dobrým koncem.
Hooligans (2005)
Syrový snímek z prostředí Britského venkovského hooligens. Hraje se na pěsti a bojuje se za respekt. Wood nás ne-mile seznamuje s tímto prostředím. Konec bych uvedl jako (ne)šťastný. 90%
Avengers (2012)
Asi jak píše Superhero.... Přirovnal bych to trochu k Postradatelným v komiksovém světě. Teď uz se budou tocit společné filmy.. přijde další, kde jich bude ještě víc, stejně jako ti Postradatelní 2.
X-Men (2000)
Už klasika.