Recenze (18)
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Originál je jen jeden a Talentmania se může jít vycpat...
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Já jsem se teda náramně bavil, nejlepší je paní Lída a její hláška z pořadu Prostřeno!, "Já si asi tady koupim baketu a budu jíst baketu, no." :D
Paranormal Activity (2007)
Svůj účel to splnilo a já se bál jak malej a hltal tento horor každou vteřinou. Jen doufám, že dneska večír usnu. :)
2Bobule (2009)
Slabší pokračování prvního filmu Bobule, místama celkem nudné, ale musím dát tři hvězdičky, protože jsem to viděl jako předpremiéru a ještě v Gold Class ve Village Cinemas. :)
Moby Dick a mocný Mightor (1967) (seriál)
Ikdyž je to celkem blbost, tak to vždycky ráno zkouknu u snídaně celý a celkem se i pobavím, proto 3*.
Michael Jackson: Pohřeb (2009) (pořad)
Čtyři hvězdy za písničku We are the World, která zde zazněla doslova mě dostala... jinak si myslím, že to bylo vcelku důstojné rozloučení s Králem Popu.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Celý rok jsem se na tenhle film těšil, ale po zhlédnutí je to pro mě zklamání roku. Nemůžu říct, že bych se při tomhle snímku nudil, ale přišel mi skoro o ničem. Jelikož sem četl všechny díly série HP, tak mi v tomhle snímku chybělo mnoho událostí, které jsou v knížce, například závěrečná bitva a Brumbálův pohřeb se vůbec nepodobal tomu co bylo v knížce. Jo a taky jsem tam neviděl Voldemorta, na kterého jsem se celý film těšil. Pro mě prostě průměrné 3 *, je mi to líto ale nemůžu dát víc...
Hra (1997)
Už to opravdu skončilo? A nebo Hra ještě pokračuje?! Néé, tak tenhle film mě vážně dostal. Ještě teďkon sem z toho trochu zmatenej...
Earth (2007) (TV film)
Ano, chraňme si svoji Šťastnou Planetu. Je to jen v našich rukou.
O rybáři a rybce (1986) (TV film)
7/10