Recenze (3 052)
Homolka a tobolka (1972)
Klasika, aj keď možno slabšia ako predošlé diely. Šebánek je fantastický :)
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Napriek mojej averzii ku väčšine amerických komédií sa raz za čas nájde výnimka. Klik patrí medzi ne právom. Už len za nápad s diaľkovým ovládačom. Najviac ma pobavila scéna s prepleskom Hasselhoffa v kancelárii a následným zaplynením :). Kate Beckinsale bola očarujúca manželka, v hluchých chvíľach sa bolo na čo pozerať..
Přízrak (2008)
Hm, čakal som viac akcie. Pre mňa to bolo také nemastné-neslané. Ale priaznivci deektívok si možno prídu na svoje.
Smrti napospas (2006)
Čo je to za horor, keď pri tom zaspíte?! Svetlé okamžiky len pri mŕtvych dvojníkoch Rodena a blondíny. Ďaľší príklad prevahy formy nad obsahom..
Let Fénixe (1965)
Nápad dobrý, realizácia na dnešnú dobu rozvláčna. Aj som si pri tom pospal.. A herci veľakrát hrali tak , aby som vedel, že len hrajú.
Nelítostná rasa (2005)
Milý film z prostredia, do ktorého mohol nazrieť málokto z nás. Herecké role presne zadané a čo je dôležité, nenudilo ma to. Donald Sutherland v kladnej polohe :)
Prokletý klub (2009)
Typický anglický film o športe č.1. Podčiarknutý výborným Michaelom Sheenom. Pre futbalových fanúšikov chuťovka, pre ostatných interesantný pohľad do zákulisia futbalu v jeho kolíske pred vyše 30 rokmi. Zlaté futbalové časy...
My z Kačerova (1987) (seriál)
Jedna z mála kreslených rozprávok, ktoré som si zvykol pozrieť pravidelne aj vďaka perfektnému dabingu.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Jeden z prvých slovenských dabingov, ktorý bol lepší ako český. Veľmi sympatické spojenie ostrej blondínky s americkým machom. Vždy si to rád pozriem aj teraz.
Profesionálové (1977) (seriál)
Toto bol v čase mojej mladosti seriál, keď všetci chlapci z ulice nechali loptu a išli "kukať" Bodieho, Doyla a pana Cowleyho. A vedeli prečo.