Recenze (77)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Ano,ano,ano... Takhle nějak si představuji dobrý seriál. Hlavně první, druhá série stála opravdu za to. 3.série mi již přijde promyšlená příliš za pochodu, možná i přitažená za vlasy. Vlastně z mého úhlu pohledu se blíží k amerických končinám kinematografie... Což je docela škoda. Přesto, 80% :)
Cesta (2009)
Po shlédnutí tohoto snímku jsem byla na pochybách. Nevěděla jsem, zda nemám být pořádně zklamaná, přesto mi však něco napovídalo, že jsem byla svědkem snímku kvality docela vysoké. Ovšem co jsem věděla jistě bylo, že jsem se nemohla dočkat až padnu do postele. A jestli je správná reakce na film The Road(nebo jakýkoliv jiný film, krom pohádky) touha po spánku, o tom nemusíme ani polemizovat. Ale jsem si jistá, že 73% si Cesta může zasluhovat, jenom ne za mě. 55%.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
ach jaj... taková škoda, že to nevyšlo... Příliš roztažené, rozpiplané a prakticky docela nezáživné. Zklamaná jsem...zklamaná. 40%.
Mein Kampf (2009)
Ne ne ne ne ne... všechno špatně. Jedna hvězda, 2 dávám filmům, o kterých nevím, co si myslet. O tomhle vím, co si myslet...
Nezvratný osud 5 (2011)
Nemůžu si pomoct, ale víc než 2 hvězdy asi nedám. Neviděla jsem nic nové, čím by snímek přispěl do filmové pentalogie. Možná při bližším prozkoumání? Když k němu vůbec dojde...
Zrození Planety opic (2011)
Hm,hm,hmmm... Nebylo to špatně natočené, nemělo to špatný scénář, přesto mě to nezaujalo na víc, než jsou 3 hvězdy. A těžko se mi na to koukalo, to je ten hlavní důvod!
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
Dala jsem nejdřív 4hvězdy... Ale má duše mi nedala pokoj a musela jsem tam tu jednu ještě nějak dotlouct. Minimálně z úcty k NIM! Smekám svůj metaforický klobouk, pánové. Za celou cimrmanovskou sbírku, která mi toho tolik dala.
ProSieben FunnyMovie - Eine wie keiner (2008) (TV film)
to co je? :DDDD
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
mám ráda seriál, který má hlavu a patu. Kde je dobré herecké obsazení plus lehké milostné škádlení. Bones tohle všechno obsahuje, takže rozhodně podle mě zasluhuje vysoké hodnocení. 4 a půl.
Sex ve městě (1998) (seriál)
nuž co... jsem baba, tak je tohle už ze zákona divočiny moje krevní skupina... a klidně na to můžu koukat pořád dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola....a dokola...a dokola...a dokola.... a i pak mě to stále ještě baví :)))