Recenze (483)
Válka Bohů (2011)
Nepovedené..Vše už jsem viděla v jiných filmech, tohle je jen trochu pozměněný scénář a přidaných pár scén :D
Věc: Počátek (2011)
Neviděla jsem film z r. 1982, ale vůbec mi to nevadí. Mělo to spád, celou hodinu a půl jsem se dobře bavila a určitě zkouknu ještě někdy.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
1. série - 9/10, 2. série - 9/10, 3. série - 7/10
Voda pro slony (2011)
Krásně dojímavě natočené, s úžasnou hudbou a dobrými herci. Waltz se mi jako obvykle nelíbil, nesnáším ho! Ale výkon Pattinsona konečně stál za to. Hudba celou tu cirkusovou atmosféru krásně doladila, bohužel k 5* mi chyběl pořádně smutný konec.
Všemocný (2011)
Chtěli byste takovou pilulku? Já ano :D Film s úžasným nápadem, dobrým příběhem i herci, ale do 5* měl daleko..
Vyměřený čas (2011)
Hoodně pěkný! Platí se časem, peníze nic neznamenají - úspěšný recept na to, jak docílit, aby si lidé vážili života. Originální, svižné, chytlavé. Nejlepší akční film pro rok 2011! A Amanda? Na to, jak jsem ji neměla ráda, si mě teď získala na plné čáre..
Warrior (2011)
Hrozné klišé, každému nám bylo hned jasné kdo nakonec vyhraje, ale co...Dobrá kamera, hudba a myslím že by to mohlo bavit i ty, které bojové umění moc nezajímá. :)
X-Men: První třída (2011)
Jednoznačně nejlepší X-meni. Být toto první díl, bylo by to ještě lepší..Nenudilo mě to z těch dvou hodin ani chvíli, herci byli všichni úžasní..Tomu říkám akce. "And don't forget - Mutant and proud"..
Zdrojový kód (2011)
3* za nápad, ale zpracování hrůza..Vyloženě jsem se nudila.
Zrození Planety opic (2011)
Krásný, akční a dojemný film zaráz. Netřeba více slov..