Oblíbené filmy (10)
Tělo (2012)
Tengo ganas de ti (2012)
S láskou, Rosie (2014)
Sex a Lucía (2001)
Život Adèle (2013)
Co jsme komu udělali? (2014)
Rozervaná objetí (2009)
Volver (2006)
Ex Machina (2014)
Veľmi pekne komorne (o 3 postavách) spracovaná sci-fi dráma. Predčila moje očakávania a téma človek-stroj spracovaná výborne. Bez nejakek akcie čisto o psychológií a inteligentných dialógoch. Určite si nájde veľa fanúšikov ktorý si radšej pustia kľudnú drámu (aj keď sa tieto pojmy viac-menej vylučujú) ako nejakú prehnanú akčnú zabijačku :) U mňa osobne zanechal veľmi pozitívny dojem a mám pocit že som ho nevidel naposledy.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Nechcem preháňať ale doposiaľ asi jedna z tých najlepších romantických drám ktoré som videl. Áno znie to neuveriteľne že akurát z americkej produkcie ale je to tak. Takto krásne surovo bez mihotania čarovným prútikom ako to v rozprávkach býva so šťastným koncom vykresliť príbeh si cením. Rovnako ako herecké výkony Goslinga a Williams, úplne som im všetko žral. Potlesk!