Oblíbené seriály (7)
Akta X (1993)
Bludička (1981)
Nejvtipnější animák, jaký jsem kdy viděl. Možná ne každý díl, rozhodně ale každý druhý mě dostane do kolen.
Byli jednou dva písaři (1972)
M*A*S*H (1972)
Návštěvníci (1983)
Alfred Hitchcock uvádí (1955)
100% seriál; bez okolků rovnou nabídnu mé zamilované příběhy. 1. sezóna: REVENGE, THE CASE OF MR. PELHAM, YOU GOT TO HAVE LUCK, AND SO DIED RIABOUCHINSKA, THE BELFRY. 2. sezóna: NONE ARE SO BLIND, CRACKPOT, THE MANACLED, ONE MORE MILE TO GO. 3. sezóna: THE GLASS EYE, THE MAIL ORDER PROPHET, FATAL FIGURES, DIP IN THE POOL. Z pozdějších ještě BANQUO'S CHAIR, THE CRYSTAL TRENCH, THE HORSEPLAYER. Více zde: http://www.hitchcockwiki.com/wiki/Alfred_Hitchcock_Presents