Recenze (80)
Ve jménu otce (1993)
DD-L se choval jako pitomec, ale to jde na vrub slabé režie.
Občanský průkaz (2010)
Tak nějak jsme tenkrát žili.
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Ornella je tady ještě pořád krásná.
Notting Hill (1999)
Bylo by to na čtyři hvězdy, ale za posledních pět minut jsem hvězdu ubral.
Na vseki kilometar - II (1971) (seriál)
Samozřejmě, že to bylo vysíláno v ČST. Nevím, který pitomec napsal v obsahu, že ne. Pokud si dobře pamatuju, bylo to natočeno podobně jako později major Zeman. Dvě hlavní postavy byly kriminalisté, nebo spíš něco jako u nás STB a řešili v průběhu let různé případy až do "současnosti". Už jako kluci jsme se museli smát tomu, že na rozdíl od našeho Zemana hlavní postavy nějak nestárly, i když v seriálu uplynulo nějakých 25 let. Možná až někdy v posledním díle aspoň zešedivěli, ale to už si moc nepamatuju.
Stalinův státní pohřeb (2019)
Tak tomu se říká bizár! Když si ještě předtím, ale klidně i potom, pustíte film Ztratili jsme Stalina, tak se smíchy neudržíte v křesle .
Dárce (2014)
Nevím co si mám o tom filmu myslet. Vizuálně hezký snímek a dokonce budoucnost mohla i tak nějak podobně vypadat. Tak si svět v představovali komanči a jejich sociální inženýři někdy před šedesáti roky v Sovětském Sojuze.. Takže nakonec je to vlastně už z principu hovadina.
Focus (2015)
Zábavný film a Margot je kočka jak cyp. Kdyby se na mě smutně podívala, tak mě má hned.
Bergerac (1981) (seriál)
V 80 letech jsem to sledoval v polské tv. Velké zpestření oproti těm blbostem v ČST.
Učitel (2016) (seriál)
Dal bych víc, ale to schéma mi připomíná Banshee. Banshee bez sexu a brutality.