Poslední recenze (4 296)

Pathaan (2023)
„JEN SLABÍ POKLEKNOU, PATHAANE. NIKOLIV VOJÁCI. A TEĎ NÁS TENHLE VOJÁK PŘINUTÍ PADNOUT NA KOLENA? MUSÍŠ TOHO ŠÍLENCE ZASTAVIT!“… Indická Mission Impossible má jedinou smůlu: přichází brzy po „RRR“ a zároveň se čtvtým Johnem Wickem. Na druhou stranu my, akční fandové máme, máme filmový hody! S Wickem to srovnávat nebudu, ale s RRR úplně v pohodě, byť je každej film jinej. Tady překročíme hranice Indie a navštívíme (i akčně) Moskvu, Paříž, Dubaj… takže je vidět, že Indové vzali ty agentský hrátky opravdu vážně. Sice se občas povídá, ale dá se to ustát. A nikdo se nesere s vysvětlovačkama typu – „kde kurva najednou vzala ty brusle?“ Hodně věcí se řekne rychle a jednoduše, takže pro film další plus. Zaznamenal jsem asi jen dvě písničky, nikdo tady není idiot a žádná postava dementní…. to, že nikdo nikoho netrefí, neřešíme už od časů Komanda, takže… Spokojenost! Ať žije Indie!‘ (ty vole, je to jen film!) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jde mi o Kašmír. 2.) Rád poznám chlápka, co pošle pěstma k zemi barák. /// Thx za titule „Lomri“. PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE **** NAPĚTÍ *

John Wick: Kapitola 4 (2023)
„POZABÍJÍM JE VŠECHNY!“… Kapitola 4 je lepší než „trojka“. V tom mám jasno. A asi nejen kvůli scénáři. Mám dojem, že akční scény jsou důvtipnější - třeba ta Berlínská baví od samýho začátku. Rád jsem viděl Hirojukiho Sanadu, bavila jeho dcera Akira, bojující jako „Elfka“. Trošku zamrzí, že padouchem je (zrovna) Donnie Yen, nebo že v tý „Berlínský“ části nehrajou Ramštajni (když už Scott Adkins vypadá jako postavička z jejich videoklipu) – ale jinak nemá cenu si na soundtrack stěžovat, páč parádně doplňuje dění na plátně. Spousta viděnýho se zapíše do vlhkýho snu nekritickýho akčního fandy. I díky hrátkám s kamerou (třebas ta 2D akce), nebo kevlarovýmu kvádru. Stahelsky je magor. A stejně tak my, kteří neřešíme, jestli to může mít něco společnýho s realitou. A vlastně proč? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chci vzdát (poslední) hold Lanci Reddickovi. 2.) Všichni kolem mě serou. /// Thx za titule „Anna Karenina“. PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE ***** NAPĚTÍ **

Odloučení (2022) (seriál)
„PROČ MY TADY DOLE DĚLÁME V NAPROSTÝ NEVĚDOMOSTI? PROČ NÁM NEŘEKNOU, PROČ JE NAŠE PRÁCE TAJNÁ?“… Markova (a těch ostatních taky) práce je tak tajná, že musel podstoupit odloučení… Kurva… trochu nuda (obojí - ta práce i seroš). Postupně (a pomalu) odhalujou principy odloučení a jistou záhadu. Taky asi máme zírat, že korporátní organizace budoucnosti (?) vykazuje známky stalinismu. Je to všechno o pár lidech, takže by se mělo něco dít, aby to nestálo za hovno. A vono – no jak kdy. Přemejšlení a snahy těch „vypnutejch“ je zdlouhavý a Markův osobní život to moc nevylepšuje. A když to začne bejt kurva zajímavý…. tak to skončí! Ty vole, já nevím… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nevěřím v osobní morální zodpovědnost. 2.) V práci jsem za vola. /// Thx za titule „Růžena Svobodová“. PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *
Poslední deníček (17)
"Ztracen v džungli" (2017) aneb jeden trapnej...
V Rusku se potuluje po vesnicích novinář, aby napsal něco o těžkém životě místních lidí. Jednou potká starýho dědečka a samozřejmě se hned ptá, jestli nemá nějaké zajímavé příhody.
Děda se zamyslí a povídá: To vím, to vím… to se nám tenkrát ztratila koza. A? Tak jsme se všichni z vesnice sešli a hledali tři dny. A? A nakonec jsme ji našli, ožrali se a pak ji všichni ošukali.
No dědečku, to je divná historka. Nemáš nějakou jinou. To vím, to vím, povídá dědeček. To se tady ztratila ovce. A? Tak jsme se všichni z vesnice sešli a hledali tři dny. A? A nakonec jsme ji našli, ožrali se a pak ji všichni ošukali.
Ale dědečku, to přece nemůžu nikde napsat. Nemáš nějakou bez zvířat? Děda se zamyslí a povídá: To vím, to vím… TO JSEM SE TENKRÁT ZTRATIL…