Recenze (50)
Tahle země není pro starý (2007)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl. A ten závěr je takhle o mnoho lepší, než kdyby se tam najednou všichni potříleli. Tím by ten film ztratil kouzlo!
Zodiac (2007)
Po celou dobu kvalitní filmařina, která boduje především v poslední půl hodině. A na konci vás věta: DNA nesouhlasilo... dostane do kolen!
Králové ro(c)ku (2006)
Má to grády. A satan na konci je boží!
Prodám šéfa zn. spěchá (2006)
Nevtipná blbost nedosahující ani průměru. To jako na konci nikdo neřešil, že si ten chlap stoupl? To ta ženská nemá emoce nebo co? a tomuhle mám věřit?
Constantine (2005)
Dost možná jeden z nejlepších komiksů co jsem kdy viděl!
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Nebýt pár nechutností tak to docela jde... to že to trpí klasickými neduhy takovýchto filmů, jako, že na konci to všechno dobře skončí nějakým poučením a hl. hrdina najde lásku nepočítám mezi zápory..
Green Day: Kulka v bibli (2005) (koncert)
Nádherná věc... co kdysi byla koncertem
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Oproti přátelům se tu řeší větší triviálnosti typu: V baru máme nové hrnky.. Tahle ideologie je ještě podtržena Barneym, který má potenciál roztrhnout vám bránici, ale... ne, já to řeknu naplno. Přátelé jsou lepší, tohle je *jenom* hodně dobré!
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Původně jsem chtěl dát jenom 3*, ale po promyšlení tam tu jednu navíc strčím. To mi ale nebrání říct, že ten film je (překvapivě) velmi plochý, hlavní zápletku odhalíte asi po deseti minutách a pořád tak nějak tušíte, že tam něco chybí. Nevím co, a nevím, jak by film vypadal, kdyby měl o příběhovou linku víc, ale takhle je to prostě na půl cesty. Nebýt pár vydařených písniček tak by to bylo skutečně za tři. Možná je to tím, že jsem čekal něco víc než jenom obyčejniou pohádku s happy endem. A ono nic
Sin City - město hříchu (2005)
Celý film je za 3*, díky zpracování o hvězdičku na víc.