Recenze (589)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
I po těch letech stálé rozproudí bránice. 80 %
Muž, který miloval Kočičí tanec (1973)
V druhé polovině hodně ztrácí dech. Za první půlku 70 %, za druhou 40 %. Filmu by slušela menší stopáž. 50 %
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Takový bezstarostný důchod bych si přál taky, bohužel s největší pravděpodobností se ho nikdy nedočkám. Avšak Horníček a Sovák mi svým vystoupením tuhle iluzi krásně zprostředkovali. 80 %
Dobrodružství Poseidonu (1972)
Klasika, kterou jsem viděl ještě jako malé dítě a tehdy mě ten film strašně bavil a baví mě dodnes. 80 %
Dva machři mezi nebem a peklem (1972)
Tihle dva už natočili lepší snímky, ale i tak to zabije dlouhé nedělní odpoledne. 65 %
Tenkrát na Západě (1968)
Sergio Leone je velký režisér. S delší odmlkou jsem zhlédl další s jeho nezapomenutelných filmů - Tenkrát na Západě a musím říct, že film jsi mě dostal svými krásnými a dlouhými scénami jako je to u Leoneho zvykem, výbornými herci ( až na Charlese Bronsona, nevim proč, ale po celou dobu filmu se mi zdál, že nehraje člověka, ale spletl jsi roli a zhlédl v budoucnosti Arnoldova Terminátora, ano párkrát tam ukáže, že je člověk, ale pak zas nahodí tu sbou roli robota, já chápu, že má být drsný, ale co je moc, to je moc ) a geniální hudbou. Sílu filmu dokazuje i to , že má spoustu nezapomenutelných scén, které po skončení filmu jsi pustíte znovu, znovu a znovu. A závěrečná scéna v doprovodu nádherné melodie je opravdu přízračná pro divoky západ, jako celý tenhle film. Škoda, že se nenajde režisér, který by v dnešní době natočil něco podobného, protože tohle je skutečně jiný filmový zážitek, než filmy, které se točí dnes. Jasně 3D a takový ten dnešní "velkolepější a dražší" filmový způsob točení je taky skvělí, ale bylo by fajn vidět v kině i něco, co se natočí podobným způsobem jako Once Upon a Time in the West nebo např. The God, the bad a the Ugly. 100 %
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Kvalitní western opírající se především o Eli Wallacha, režii, zpracování a podivnou, ale zajímavou a v celkovém kontextu i pěknou hudbu. Ale i tento film není bez chyb, především prostor Lee Van Cleefa je opravdu na celkovou stopáž filmu tristní, na konci když umíral, tak jsem neměl pocit, že jeho charakter dokonale znám a to je u tak propracovaného westernu škoda. Kdyby o chlup zkrátily jednotlivé scény, které jsou zbytečně až moc natahovány a ten prostor dali Krásnoočkovi, tak bych se nezlobil. Každopádně se jedná o výborný western, který pokud jste neviděli, tak jako já do teď, tak to hned napravte. 85 %
Poslušně hlásím (1957)
Druhý Švejk je ještě lepší než ten první. Co dodat, jasných 5*.
Věc (1951)
Nemá to takový feeling jako má Carpenterova Věc. Konfrontace s monstrem je málo, stejně jako počet zabitých lidí. Chybí mi tam zásadní scéna, jako byla v Carpentrově pichání jehly do petriho misky s krví. Zklamalo mě to, poslední půlhodinu jsem se už nudil. Strach se zde snaží prezentovat skrz rozhovory, čož u mě vůbec nefunguje. 50 %