Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Moje dlouholetá láska, viděla jsem je tolikrát a pořád je miluju. Vždy při posledním díle pláču a při prvním se raduju.
Chůva k pohledání (1993)
Ajťáci (2006)
Nedokážu už přesně spočítat, koliksetkrát jsem každý díl viděla, ale pokaždé mě znovu a znovu dostává. Dokonalé!
Black Books (2000)
Black Books je naprosto úžasný seriál. Náměty, scény a hlavně Bernard s Mannym... ach, to snad není co vytknout skrz návaly smíchu :-D
Červený trpaslík (1988)
Před několika lety jsem viděla pár dílů a absolutně jsem to odvrhla. Jak léta plynuly, já si oblíbila anglický humor a nadešel čas vidět RD. A byl to ten správný čas, protože nelituji, viděla jsem ho celý několikrát a svůj kult si opravdu zaslouží!
Hra o trůny (2011)
Grimm (2011)
Myšlenky zločince (2005)
Podle mě naprosto skvělý seriál, miluju na něm vyšetřování dle profilů a vůbec psychologii každého delikventa. Pro mě seriál, na který se vždy těším.