Poslední recenze (6)
Poseidon podzemní labyrint (2011)
Několikrát jsem v oblasti Adršpašsko-teplických skal byla, ale o Poseidonu slyším poprvé. Je to velice zajímavý námět, ale zpracování je dost slabé.
Malá Miss Sunshine (2006)
Pamatuji si, jak jsem se tomuto filmu dlouho vyhýbala a vůbec jsem neměla chuť, k tomu ho zkouknout. Bála jsem se, že to bude jedna z dalších obyčejných rodinných komedií. Opak je pravdou! Little Miss Sunshine je velice neobyčejný film. Spíš drama než komedie (i když asi podle toho, jak to každý sám cítí). Příběh je originální stejně, jako každá z postav. Velice pěkný film bez nějakých zbytečností a s perfektním zakončením.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Film, který si vás získá. Pořádně ani nevíte proč... možná díky té roztomilé dětské naivitě... možná, protože každý z nás něčím podobným prošel (a rád na to zavzpomíná) nebo možná prostě proto, jak příjemně působí. Jednoduše... mohl klidně trvat déle a vůbec by mi to nevadilo ;)