Recenze (314)
Afterparty na Netflixu: Nejlepší pořady nejhoršího roku (2020) (pořad)
Za rozhovory s herci oblíbených seriálů. Zbytek nuda.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Začátek teda žádná sláva. První díly vyloženě průměrné, nic co by nějak extra zaujalo. Jenže postupem času, jak se těma pár dílama prokoušeme, děj začne nabírat na obrátkách a všechno je najednou podstatně zajímavější. Hostovačky Samuela L. Jacksona jako Nicka Furyho a celkové propojení s Avengery jistě potěší všechny diváky Marvelovek a jako doplněk k filmům je to více než dostačující.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Pilot hodně nalákal, tak snad nepřijde zklamání. Tohle budou upíři podle mého gusta.***Takže po první sérii. Nakonec to neni tak skvělý, jak jsem očekával. Upíři nejsou podle mého gusta, naopak jsou celkem nudní, spíš mi připomínaji pomalý zombíky s chapadlem. Starší verze Bladea mě zrovna moc nebaví, to samé hlavní hrdina, vlastně tam neni nikdo, komu bych vyloženě fandil. Za zmíku stojí jen ta bloncka, ale taky nic extra. Odhalení hlavního upíra nebylo moc potěšující, že by se jim povedl se říct nedá. A jestli je pravda, že ho stačí zabít a tim všechno skončí, tak to mě podrž.. Ale nejspíš to ani nezjistim, protože do další série se mi moc chtít nebude. Takže snižuji hodnocení.
Alles Gute (2009) (seriál)
Někdy je to bezvadný a jindy zase zbytečný na to koukat...
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Snaha o vtipné hlášky by byla, ale ani z poloviny to negunguje tak dobře, jak u filmového Marvelu. Někdy spíš naopak. Zatímco jednička Amazing Spider-Mana pro mě byla po moc brzkém restartu série příjemné překvapení, dvojka lehce zklamala.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Miluju!!
Annabelle 3 (2019)
Začátek vypadal dobře, ale to je tak všechno. Postupem času se atmosféra vytratila stejně jako ten vlkodlak. Takže ve výsledku se nestalo vůbec nic.
Antikrist (2009)
Nuda proložená několika dost nechutnýma záběrama.
Ant-Man (2015)
V době kdy se začalo povídat o zfilmování Ant-Mana jsem se celkem zhrozil. Jak jako tohle chtějí obstojně natočit? Přeci jen chatakteristika této postavy je oproti ostatním, již zfilmovaným Avengerům, dost odlišná. Je ještě víc neuvěřitelná, šílená, ba dokonce je sama o sobě směšná. Naštěstí časem se moje obavy vytrácely a po Strážcích Galaxie úplně zmizely. Už jsem přesvědčen o tom, že Marvel ví co dělá a hlavně co si může dovolit. Prakticky všechno :D Takže jsem bez váhání vyrazil do kina a po promítání jsem určitě nelitoval. Taková látka musí být brána s nadhledem a měla by být podána dostatečně vtipně. U mě obojí funguje a navíc jsem se ani nenudil. Mašinka Tomáš nejlepší :D
Apokalypsa (2006)
Na tenhle film jsem se dlouho těšil, hlavně kvůli tomu, že tam hrajou S.M. Gellar, S.W.Scott a D.Johnson. Trailer taky nevypadal špatně. Ale bohužel to pro mě bylo zklamání. Film o ničem!! Jednu hvězdičku dávam jen kvůli Buffy :-)