Recenze (225)
Temný rytíř (2008)
90%. jsem velký příznivce batman begins a ačkoli objektivně je temný rytíř maximálně povedený, na ten poslední bodík mi chyběl ten nepojmenovatelný pocit uvnitř...bomba motorka, neuvěřitelný joker (napsaný i zahraný), skvělá hudba.
Divoši (2007)
Závažné téma, nedotýkající se jen málokoho, výborný scénář, dobře vyvážený humor, skvěle napsané a ještě lépe ztvárněné postavy. Hoffman je prostě univerzál, veřím mu i ty slzy nad smaženými vajíčky!!!
Pokání (2007)
dokonalé, plakala jsem a neměla slov.
Zodiac (2007)
90% fincher jinak a prece skvele!
Dreamgirls (2006)
Hodně teatrální jako pozůstatek broadwaye, písničky, co mají posunovat děj jsou slabší. Ale vystoupení a nahrávání je výborné, Murphy válí a každá písnička Hudson mi trhá srdce. I love you I do nebo Listen (je víc k ději) si Oscara zasloužily. Beyonce je hodně pěvecky utlumená, ale hraje obstojně.
Potomci lidí (2006)
Vydechla jsem az pred kinem...masakr!kdyz si tak kamera tancuje mezi kulkama a pristane na ni par kapek krve, ani vas nenapadne, ze neni prava!
Šestý smysl (1999)
V tomhle filmu by se nemělo opomíjet téma strachu. Ta představa je děsná: jste malej kluk a bojíte se pořád, každou vteřinu, když jste vzhůru! A Osmentově podání je tohle to, co si s každým dalším shlédnutím užívám víc a víc.
Slepičí úlet (2000)
Nic Park je prostě trpělivý bůh plastelíny! Je to plné odkazů, které já nepostřehnu, plné humoru (krysího!!!) a hlavně je to tak krásné!!!
Let číslo 93 (2006)
Úctyhodné, kvalitní, působivé...víc než dobrá pocta cestujícím. Tohle si absolutní hodnocení zaslouží.
Spojenec (2006)
Skvělé, skvělé, skvělé! Mainstream? No a? Skvělý Washington, skvělá Foster a Owen to taky nepokazil...a skvělá hudba (ten song k titulkům!). Sice to teď vypadá, že nemám jiné slovo v zásobě, ale...skvělé! Jen nevím, kterej trouba to přeloži jako Spojenec:-(