Recenze (574)
Mrtvá a živá (1940)
Nebudu kometovat Hitchcocka, toho všichni kdo na jeho filmy koukají tak znají, ale film byl další neuvěřitelný zážitek. Po delším čase, když jsem si dával pauzu od mistrových filmů, jsem se znovu utvrdil v tom že Hitchcock je jen jeden. Klobouk dolů.
V zajetí rychlosti (2005)
Velice zajímavý filmeček, jak mého tátu tak mě tak mé mladší bratry zaujal a dívaly se bez pauzy, tak to má být, i slza ukápla asi stárnu
Hanebný pancharti (2009)
Velice povedený a nevýdaný kousek. Kvalitou a ztvárněním mi snímek připomínal Gaunery které považuji za Trantinův vzchol. Sice jsem byl na tomto snímku s kině se třema holkama které to moc nechápali ale i přesto jsem si ho moc užil. tak to prostě dopadne když kameru vezme do rukou mistr.
Californication (2007) (seriál)
nemá chybu
VALL-I (2008)
Skvěle mimicky vyjádřený a technicky propracovaný příběh.
Marnie (1964)
Já nevím buď jsem příliž fixován postavou Alfreda Hitchcocka, nebo jeho filmy opravdu představují strhující podívanou. Každou vteřinu filmu sledujete a divite se propracovanosti, nejinak tomu bylo u Marnie. Velkolepý film vypovídající o vražedném traumatu z dětství, naprosto dokonale poučující.
Spáči (1996)
Hodně emotivní až realistickynechutný snímek .
Big Lebowski (1998)
Nářez , flegmoš jak má být..opravdu pohodový film ...
Václav (2007)
Nebudu plácat že zezačátku byla sranda ale potom se to strhlo k dramaty až psychologii. Film byl opět něčím úplnějiným než na co je český divák zvyklí- emocemi naplněný film bych přirovnal k filmu Štěstí.
Zběsilý útěk (2006)
Supermodernígangsterka