Recenze (41)
Amélie z Montmartru (2001)
Po tomto filmu jsem odcházel z kina v krásné optimistické náladě a usmíval se jen tak. supr film
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série 70% nebýt Jessicy Lang tak možná i o 10% víc. Tato postava mě tam neskutečně iritovala.
Americké graffiti (1973)
Jedním slovem nuda. Není to film mého gusta. Řekl bych, že je to film jen a pouze pro američany, protože my v čechách jsme rozhodně nikdy nestrávili celou noc tím, že jsme jezdili autem po městě a tak si vytvářeli zábavu (pokud někdo ano, tak ať si přidá 1 *). Písničky mě spíše rušily než by pomáhaly ději. 2** jen za to, že jsem u toho neusnul a za ty káry.
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Na toto jsem už asi starej.
Brazil (1985)
Jeden z mála filmů které jsem nedokoukal. Nuda nuda a zase nuda. Tento styl my prostě nesedí. A to mám jiné filmy od Gilliama rád.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Čím jsem starší, tím si to víc užívám.
Černá Dahlia (2006)
Už po 30-ti minutách jsem se ztratil v té spoustě nezapamatovatelných jmen, čímž jsem moc nechápal co se tam děje. Pár scén bylo dobře napínavých, ale jinak trochu nuda.
Francouzská spojka (1971)
Od tohoto filmu jsem čekal trochu víc vzhledem k hodnocení tady. První hodina byla nuda a druhá zase nad očekávání svižná. Takže dávám celkově 50% Přesně to vystihl Kulmon
Hačikó - příběh psa (2009)
Pro milovníky psů to bude jasných 5*. Já mám psy taky rád, ale děj mi připadl hodně příkočarý a jednoduchý. Možná to bylo tím, že je to natočené podle skutečné události. Každopádně pro všechny co si chtějí propláchnout slzné kanálky to je ideální film. Kapesník nutnost.
Hrdinové (2006) (seriál)
Hodnocení se týká hlavně 1 a 2 série.