Recenze (41)
Televizní společnost (1976)
Už jen čekám která z našich komerčních TV napodobí závěr filmu. Myslím že dlouho to trvat nebude a typuju tu 4písmenou.
Všichni prezidentovi muži (1976)
Filmy z novinářského prostředí mám rád. A toto je dá se říct nejlepší. Délka je sice trošku delší a místama jsem se ztrácel ve jménech, ale Redfordu to s Hoffmanem parádně šlape.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
3* dávám z nostalgie a za těch pár dobrých dílů.
Americké graffiti (1973)
Jedním slovem nuda. Není to film mého gusta. Řekl bych, že je to film jen a pouze pro američany, protože my v čechách jsme rozhodně nikdy nestrávili celou noc tím, že jsme jezdili autem po městě a tak si vytvářeli zábavu (pokud někdo ano, tak ať si přidá 1 *). Písničky mě spíše rušily než by pomáhaly ději. 2** jen za to, že jsem u toho neusnul a za ty káry.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Čím jsem starší, tím si to víc užívám.
Francouzská spojka (1971)
Od tohoto filmu jsem čekal trochu víc vzhledem k hodnocení tady. První hodina byla nuda a druhá zase nad očekávání svižná. Takže dávám celkově 50% Přesně to vystihl Kulmon
Perný den (1964)
Jednu * jsem přidal za písničky, který zná každý a jsou supr.
Pro hrst dolarů (1964)
Ve své době asi revoluční, dnešní optikou je to pro mě jen průměr. Doufám, že zbytek dolarové trilogie půjde nahoru.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Nuda, po 30min jsem to vypnul.
Yojimbo (1961)
Místy pěkná komedie.