Recenze (9)
Interstellar (2014)
škoda, že nemůžu dát šest hvězd!
Velký Gatsby (2013)
ty tři hvězdy pouze pro Kapra, jinak nic....
Spálené vzpomínky (2007)
Skvělé představení B. Del Toro, ostatně jako vždy...bohužel jsem měl zkažený pohled díky dubbingu, tudíž by se možná počet hvězd ještě zvýšil. Ale i tak velmi oduševnělý film plný emocí.
Lidice (2011)
(shlédnuto v kině)Čekal jsem více, K.Roden nebyl špatný, ale k jeho brilantním jiným rolím to kvalitou nevyšplhalo. Film sází na citovou hodnotu a slzavé oko diváka u scén s vražděním dětí, odebírání jejich matkám, atd. To podle mě určitě nestačí. Ale jinak žádná nuda, takže 3 hvězdy a možná ještě kousek.
Some Folks Call It a Sling Blade (1994)
skvělá komorní věc...zajímavý vztah duševně nemocného s malým chlapcem...výborný konec, vražda listem od sekačky na trávu...doporučuji.
Fighter (2010)
Tak tohle byla hodně těžká látka, Christian Bale si zaslouží jednu velkou podtrženou...jediné, co mi kazilo celý zážitek byla matka, ta znepříjemňovala život celé rodině a přenesla to bohužel i na mou osobu. Jinak skvělá podívaná.
Sejmout zabijáka (2011)
Skvělá napínavá podívaná od začátku až do konce. Ray Stevenson byl se svým ledovým klidem brilantní.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
tak tohle opravdu ne!!! Bezduché americké dialogy....jediné plus je vizuální požitek.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
skvěle natočené, skvělé kostými, skvělá hudba, ale jsem již trochu přejeden americkými válečnými akcemi druhé světové války. Rád bych se podíval na nějakou krutou řež z východní fronty, např. bitvu u Kurska atd.