Recenze (96)
Rychle a zběsile 9 (2021)
1* za novodobého Chargera:-)
Rychle a zběsile 10 (2023)
1* za Momou a 1* za novodobého Chargera, protože to je moje srdcovka:D
Drive (2011)
Viděl jsem podruhé a nevím proč jsem napoprvé dával plných 5*. Nyní jsem si říkal, že je to vlastně nuda a jelikož jsem si evidentně nepamatoval film z kdysi, tak jsem pořád čekal nějakou akci nebo honičku. A to nemluvení řidiče mi nějak na náladě nepřidalo. Hudba je ovšem stále famózní (tady názor neměním:-), za tu nechávám 4* jako nové hodnocení.
Top Gun: Maverick (2022)
Wau! Hodnocení pro mladší ročníky, kterým viděti původní film bylo už "trochu nebo dost retro": 3*-4* Film dobrý, nic světoborného, hloubku zde nehledejte. Chválím malé použití grafiky a velké využití skutečných záběrů atd... Hodnocení pro ročníky nebo lidi, kteří s tímto vyrůstali nebo ho z jakéhokoli důvodu mají rádi: 3* za film + 2* za moje potěšení u tohoto filmu. Jasně fungující hraní na nostalgickou notu, co víc vás v kině dnes může potěšit než poctivý film, odkazující se na originál. Hudba super. Není moc filmů s letadly nebo stíhačkami. Navíc, navzdory nynějším zvyklostem, není film uměle prošpikován různými věcmi jako ostatní produkce (rozuměj různé sexuální orientace, pohlaví, mnohopohlaví nebo nepohlaví atd.) a o to více připomíná starou dobrou filmovou produkci:-)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Čekání a čekání až z toho bylo čekání na konec, kde se sice QT vytáhl, ale celkem mi to teda vůbec neladilo...
Mimoni (2015)
Slabé, má to dobré chvilky, ale nedá to na hodinu a půl... Jako doplněk ke Gruovi jsou mnohem lepší. P.S. Vlastně vše zajímavé můžete vidět v traileru...
Špión (2015)
Komedie? A kde?
Kingsman: Tajná služba (2014)
Parádní oddychovka:)
Nezlomný (2014)
Příběh silný a parádní, ale čekal jsem to lepší, na pomezí 3 a 4*...
Úsvit planety opic (2014)
Mnohem slabší než Zrození Planety Opic, v podstatě jsem se u filmu nudil...