Recenze (257)
Hledání Země Nezemě (2004)
Nic víc než pěkný rodinný film na sobotní odpoledne v tom nevidím. Bohužel.
Sedm samurajů (1954)
Krásný film, jehož rozvláčnost však lidem nezvyklým (jako třeba mně:) může působit obtíže.
Batman začíná (2005)
První třetina filmu je naprosto úžasná, pak ale tempo polevuje a až do konce (který mě trošičku zklamal, ale opravdu jen trošičku) už se žádných orgasmických výjevů nedočkáme. Bale je toporný jako vždycky, ale díky masce naštěstí ani moc hrát nemusí. Ještě nesmím zapomenout na skvělý hudební doprovod, i když tenhle soundtrack si vychutnáte víc s filmem než samostatným poslechem.
Dokonalá bouře (2000)
Prvních 40 minut jsem si připadal jak v rybářské telenovele, pravá zábava naštěstí vypukla až na otevřeném moři. Triky výborné, ale všechno ostatní průměrné až podprůměrné.
Vládce temnot (1987)
O stupínek slabší než Věc, i tak ale vynikající horor, jenž je povedeným skloubením depresivní (přesto výborné) hudby a tísnivé atmosféry strachu. Zase se bojíme neznámého a i v tomto případě to Carpenterovi vyšlo.
Vlkodlak (2010)
JEN dobří herci dobrý film nedělají.
Cesta (2009)
Napodruhé to bylo mnohem lepší, všechny scény jako by víc dávaly smysl a šedivá atmosféra byla ještě výraznější. Škoda že se vyprávění drží tolik při zemi, stačilo trochu zatlačit na pilu, z některých scén vymáčknout víc emocí, přidat trochu údernější závěr a na tuhle depresivní pouť by se hned tak nezapomnělo.
Prokletý ostrov (2010)
Jeden z mála filmů, u kterých jsem nudou nevydržel do konce. Co naplat, že Caprio s Kingsleym se snaží (a je to poznat, bez nich by bylo hvězd ještě míň), když atmosféra nefunguje a po necelé hodině už jsem nervózně pokukoval po ukazateli zbývajícího času. Od režiséra Scorseseho formátu bych čekal mnohem víc..
Pád do tmy 2 (2009)
Z vytěženého dolu další zlato nevykopete. Přesně to platí o tomto pokračování. Snaha vykřesat to nejlepší z prvního filmu je patrná z každého záběru, ale originálnost jedničky se ztratila někde ve tmě. Na druhou stranu, výsledek zase není až tak tristní, kvalitativní descent je velmi podobný jako v případě druhého Hory mají oči. Pro milovníky hororů tedy 1 hvězdu navíc, těm ostatním bude stačit první film.
REC (2007)
Nemá to pořádné herce, nemá to šťávu a má to totálně pitomý konec. Několik průměrných lekaček dle mého názoru na kvalitní horor nestačí. Radši mrkněte na daleko lepší Cloverfield. P.S. Nemůžu si pomoct, ale neviděli jste tu poslední scénu už někde, v o několik tříd lepším vydání? Ano! Pokus okopírovat finále Mlčení jehňátek však dopadl, mírně řečeno, rozpačitě.