Recenze (406)
Vlastníma očima (2013)
Magickorealistický příběh v úžasném prostředí úzkých uliček Starého Dillí. O chlapíkovi, který se rozhodl, že zapomene vše, co znal, a začne věřit jen tomu, co vidí na vlastní oči. Po druhém zhlédnutí musím přitlačit na plný počet, ten film má duši.
Nekonečný příběh (1984)
Jeden z filmů, u nějž jsem si přál, aby nikdy neskončil.
Cesta bojovníka (2009)
Šest let po Ong baku a o šest let horší. Na příběh celkem kašlu, ten slouží jako kulisa k tomu, aby si mohli dát efektně přes držku - hlavní je, aby byl snesitelný. Bohužel si moc efektně přes držku nedávají, je to bez "drajvu", ale co bychom od kopie chtěli, že?
Lucerna aneb Boj o lípu (1994) (divadelní záznam)
Necitlivý sestřih divadelního představení. Dvořák přehrává všechny a krade si představení pro sebe, a to nejen díky tomu, že hraje čtyři role. Ale to byl asi záměr. :)
Milovaná (2013)
Tento film poněkud klame tělem. Hlavní hrdina je totiž psychicky narušený muž, stalker, který je schopen citového vydírání a krutosti, aby získal, co si jeho citlivé srdíčko zamanulo. Ačkoliv se obávám, že to takto nebylo míněno. :(
Mise Kašmír (2000)
Michael Bay by z toho udělal pětihvězdičkový nášup.
Angliština Engliština (2012)
Povinně pro všechny, abychom si vzpomněli, jak jsme ubližovali svým rodičům. Jinak ženy v sárí jsou zatraceně sexy.
Světová invaze (2011)
Spousta akce, žádný patos, skvělý soundtrack. Retreat, hell! 70 %
Transformers (2007)
Deset let už mi bylo…
Moje borůvkové noci (2007)
Toto se mi doma válelo příliš dlouho, než jsem se to odhodlal pustit. Vizuálně je to starý dobrý WKW, bohužel s hollywoodským koncem. Dále mi moc neseděly některé věty, jež vypouštěny z úst amerických herců zněly jaksi nepatřičně a jež by jejich asijští kolegové (namísto Jude Lawa takový Tony Leung a místo Norah Jones třeba Ziyi Zhang) jistě dovedli podat s větší dávkou citu. 70 %. Poučení pro příště: když se nějaký film nelíbí Pomovi, musím jít do něj. ;)