Oblíbené seriály (10)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Absolutně nejlepší seriál z policejního prostředí, tvrdá, náročná, dotěrná a hlavně dlouhodobá práce, žádná přepichová laboratoř, jen zaprášená stará místnost a obyčejný obposlech a dobrá policejní práce... zkrátka pohled na to, jak se dá vystavět případ téměř z ničeho(i přes zasahování zkorumpovaných nadřízených) a že peníze, ať už z drog nebo jiných ilegálních aktivit, zasahují opravdu všude... 1. série 10/10, 2. série 10/10, 3.série - DOKONALÉ uzavření 10/10, 4. série - politická hra... 9/10, 5. série 10/10... PS:Tak mám za sebou nejlepší (určitě to se týče krimi) seriál všech dob a už z konce je jasné, že hra pokračuje dál...
Californication (2007)
Rozhodně jeden z nejlepších seriálů co sem viděl, ze začátku mi sice přišel jako pánský a drsnější Sex ve městě, ale teď už si to rozhodně nemyslí. Spisovatel Hank Moody je opravdu kapitola sama pro sebe a když se smíchá s láskou k dceři a bývalí a k tomu ke chlastu, fetu, (někdy dost ujetýmu) sexu, rock n´rollu a nezapomenu ani na jeho masturbujícího agenta Rankl vznikne opravdu nezapomenutelný zážitek… 1.Série 9/10, 2. Série 10/10, 3. Série 9/10
Bratrstvo neohrožených (2001)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Seriál, který se snad nebojí žádného ožehavého tématu a opravdu umí vtáhnout do děje a jen tak nepustí... Christian a Sean se toho fakt nebojí... 9/10
Dexter (2006)
Myšlenka že hlavní hrdina seriálu bude necitelný sériový vrah, který by krásně zapadl do CSI:Miami mě skutečně zaskočila, ale samozřejmě i potěšila mé ´´temné já´´…Doporučuji přečíst knihu (vše je sice opravdu přesně k vidění v 1.sérii), opravdu dokáže rozšířit myšlenku Dextra a více ho pochopit... jinak seriál jsem si dost užíval a v podstatě jsem se na něm stal závislým a musel jsem Dexovi prostě fandit… Jsem opravdu rád že i dnes vznikají takto zajímavé a dosti neobvyklé (originální) seriály... Tonight's the night... 1. Série10/10, 2. Série 9/10, 3. Série 7/10, 4.sére 9/10
Zákon gangu (2008)
Sex, drogy… a zbraně (vraždy, úplatky, intriky). Neboli sonda do života gangu motorkářů z Californie uprostřed války. A jak je známo válka plodí násilí a násilí plodí nepřátele(a to na všech frontách i tam kde byste je nečekali)… Sons of Anarchy je klub (rodina), která se o vás (nebo spíš o sebe) v takové chvíli postará… R. Pearlman a K. Sagal jsou přesně na svým místě a role k nim fakt sedí, opravdu výtečný výběr herců, nejlepší seriál roku 2008, vtáhne a i když pátří k těm brutálnějším, tak jen tak nepustí… 1. série 9/10, 2. série 10/10
Policejní odznak (2002)
Táááák... objevil jsem zase téměř dokonalej seriál z policejního prostředí, tentokrát jde o skupinu speciální zásahové (a dosti zkorumpované) jednotky, vedené Vicem Mackeym (skvělý Michael Chiklis), který se něčeho jen tak nezalekne a není mu proti srtsi ani obchod s drogami či vražda kolegy... 10/10
Odpočívej v pokoji (2001)
Studio 30 Rock (2006)
Skvělý seriál ze zákulisí televizní show, ve kterém sledujeme osudy hlavní scénáristky Liz Lemon (dvěma Glóby oceněná Tina Fey) její scénáristické bandy, dvou hlavních a velice střelených herců Tracy Morgana a Jane Krakowski, cokoliv udělajícího a maximálně neviného poslíčka Kennetha a hlavně nového šéfa Jacka Donaghyho (třemi Glóby oceněný Alec Baldwin), který svým vtipným vystupováním táhne tuhle show o celou hvezdičku výše a je velké eso v rukávu tvůrců. Nemohu než doporuči lidem co mají rádi vtipné, ale ne laciné vtipy na úkor Holywoodských hvězd. Seriál nestrácí nápady a zápal ani ve 3. nebo 4. sezóně a je stále aktuální. Tina Fey je fakt hodně chytré děvče... : - ) 9/10