Recenze (3 016)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Zdeňda je velkej kuchař a sranda s nim je permanentně. Prostě ludra rulez.
Herkules a Minotaurovo bludiště (1994) (TV film)
Jedna za kvalitu filmu(což už o něčem vypovídá) a druhou za to, že jsem se Minotaura jako malej bál.
Herkules a ohnivý kruh (1994) (TV film)
S tim uhněm to bylo snad trochu dost jinak, ne?
Hercules a Amazonky (1994) (TV film)
Z pěti filmů můj nejoblíbenější.
Mladý Hercules (1998) (seriál)
Viz. film, pouze plitké těžení z řeckých pověstí.
Xena: Princezna bojovnice (2002)
Xenu v Asii jsem nenáviděl a jedinej film podle seriálu je právě zrovna v Asii, sorry, mohlo bejt líp.
Mladý Herkules (1998)
Šílená věc, kterou jsem měl na VHS a pouštěl si jí o letních prázdninách, ale o něco lepší než svůj předchůdce s K. Sorbem.
Memories of M*A*S*H (1991) (TV film)
Kdysi jsem měl na VHS 6 kazet seriálů a sedmou s tímto dokumentem. Byla to fakt pecka.
Rodinka (2011) (seriál)
Productplacement tu volá ze všech stran, ovšem příběh založený na Fan Vavřincové mi přišel laskavý stejně jako u staršího a slavnějšího předchůdce, jehož kvalit jistě nedosahuje, ale odpad to není jistě.
Účastníci zájezdu (2006)
Viewegh je podle mého přeceňovaný autor a i zde se mi to potvrdilo. Román pro ženy se ještě dal díky hercům a režii F. Renče, ale tady to bylo horší, atmosféra žádná a nápadů málo. Ovšem nepopírám, že jsem se párkrát zasmál.