Recenze (270)
Duchové Marsu (2001)
hodne krvi na dobry film malo, ale aspon to
Dr. Dolittle (1998)
absolutna žumpa, vhodne len pre deti ale aj to len pre niektore, ja nemam slov. . . .
Drákuloviny (1995)
moc som sa nenasmial, ale predsa aspon parkrat to bolo
Dracula 2000 (2000)
Hmmm, no blbost fakt
Dracula (1992)
najlepsi fiml o upiroch, vynikajuca atmosfera, super kostymy zasluzene dostali aj oscara, hudba perfektne vystihuje spracovanie filmu, Garyho najlepsia uloha, cele pozadie filmu krvavo podfarbene ako to mam rad
Do naha! (1997)
čakal som od toho viac, ale vcelku dobre
Doktor Živago (1965)
neuveritelne dlhe a nudne, keby to skratili na 100 min vobec by to neuškodilo,
Dogma (1999)
dobra komedia urcite nadpriemerna, som štastny vzdy ked si niekto robi srandu z katolickej cirkvy, Jay a Bob su najlepsi, vyrovan sa to vykonu z Hlada sa Amy
Dobrý Will Hunting (1997)
dobry scenar, akurat mi nesedi ze taky hovniaci ako Matt a Ben tam hraju bitkarov to ma dost pobavilo
Dobrý voják Švejk (1956)
velmi vtipne, bavil som sa cely film a to som ho videl aspon 10x