Recenze (50)
Thor: Temný svět (2013)
Čurák, mrdka, děvka, čubka, píča, kurva, vyjebaná řiť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Přesně tohle si o té čurákovině myslím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Trapná, hnusná předělávka výborného seriálu se špatnými hereckými výkony!!!!! Roden nesahá Byrnemu ani po kotníky!
Warrior (2011)
Skladba "About today" od kapely "Ther National" mě dohnala nejen k páté hvězdičce, ale i k slzám!!!!!!!!!! Bravo!!!!!!!!!
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Čekal jsem něco ve stylu Revolutionary Road a taky jsem to i dostal. ikdyž ne úplně. Snímky jsou si podobné v tématu vylíčení rozpadu jednoho vztahu, Blue Valentine ovšem k vyjádření katastrofy nebo vyvrcholení nepožívá SPOILER: smrt KONEC SPOILERU ani nic podobného. Vyvrcholení je spíše realističtějšího vyznění a to je jen dobře. Film je to jinak velice pomalý a s rozvahou buduje ono již zmíněné vyvrcholení a katastrofu. Herci jsou neskuteční. Již znám oscarové nominace a skutečnost, že Gosling nominován NEBYL ano opakuji NEBYL je pro mě přinejmenším nepochopitelná. To on táhl celý film. Ale co, já jsem jen malý pán. Moc jsem se na film těšil a musím říct, že zklamán rozhodně nejsem, právě naopak. Krása! Krása! Krása! Více takových!
Ďábel (2010)
Ničím nevybočující béčko, které sice ani na chvilku nenudí, ale taky se ani v hlavně dlouho nezdrží. Takže průměr.
Doktor od jezera hrochů (2010)
No to byl teda matroš! Divím se, že Troška ještě není mrtvý za to, co "režíruje" !
Last Night (2010)
Je někdy až neuvěřitelné, co s filmem udělá skvělá hudba! Minimálně jedna hvězda náleží právě jí. Jinak, Keira byla fajn, Guillaumee byl velmi charismatický, Sam nic moc, Eva se nesvlékla, takže taky nic moc. Jinak velice milý, melancholický film, který sice říká, že ženy jsou silné a chlapi snadno podlehnou touze, ale ani to mi moc nevadí. Doporučuji. 78%!!!!!
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Tohle mě opravdu neskutečně zasáhlo! Není to až tak dávno, kdy jsem přožíval něco docela podobného. Moc hezky zpracované téma. Pohled dívky i chlapce na jednu a tutéž událost. Krása. Neskutečně se mi také líbil výkon Madeline Carroll, která je na její věk až moc talentovaná. Opravdové překvápko. Už po několikáté se potvrdilo, že nejlepší je od filmu nic moc nečekat. Doporučím opravdu všem, snad ne zarytým cynikům.
Město (2010)
And the Oscar (Hopefully) goes to ............Jeremy Renner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odsouzení (2010)
Já nevím. Začátek byl skvělý, zahalen do až mrazivé atmosféry. Později se film začal dostávat do typických hollywoodských kolejí. Spousta " nečekaných" náhod, všichni šli hlavní hrdince na ruku. A ten konec - (možná SPOILER) no, klasika. Abych ale jen nehanil. Hilary Swank opět skvělá, ona kdyby měla zahrát, sakra, postel, tak ji zahraje líp než postel sama. Dále nevím, co musí Sam Rockwell ještě předvést, aby ho Akademie už konečně docenila. Zbytek obsazení je zde spíše do počtu. ( promiň Juliette). Každopádně mám rozporuplné pocity, takže zatím nehodnotím, jen komentuju. Počkám si na druhé zhlédnutí.