Recenze (109)
Priťaženije (2017)
zacatek pad lode parada no a potom nuda debilne keci pubertaku heroicka krava ktera si mysli ze je pice Xena a podobne sracky ruskych hercu + romantika po dobu celeho filmu napicu jak vzdy....
Útěk z vězení - Vzkříšení (2017) (série)
totalna zbytecnost.... s basou asi tak 3 dile a potom zbytecnost ktora nmala byt natocena .....Purcell strasne napicu herec.Teroristi v Omane su tak cajovy ze nemozu s 1 metra trefit 5 ludi :D:D:D
Trias útočí (2010) (TV film)
DinoRaptor tak trochu kokot ale aj film je pica takze.....
Kung Fury (2015)
Panebože.....
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Uplna nuda od zacatku do konca nic sa nedialo plakali,robili reklami sracka proste napicu zlata dvojka a boje v lesoch o prezitie
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
film stale potme slaby vykon hercu debilne dialogy malo akcie
Metro (2013)
ked su vsichni ve filmu ozrali tak Verbal je KOKOT
Pokémon Apokélypse (2010)
Tie efekty no konec...MMR nefetuj
Válka špionů (2012)
O žiadny fakt sa tu nejednalo
Ďábel v těle (2012)
Určite lepší než všetky paranormal acttivity a podobne sracky