Recenze (109)
Pejsci z vesmíru (2009)
Snaha napodobnit americke animáky v tomto prípade neúspešna.
Princezna a žabák (2009)
Na animovaný film 9 sa mi nič zatiaľ nevyrovná, ale zase na druhu stranu som si spomenul na klasické staré animovane filmy od disneyho, ako Aladin, Morská vila a Kráska a zviera. Od tohto som nič nečakal spevom odohrávaný sa príbeh ktorý prinesie zvláštne prekvapenie namiesto princa zo žaby bude princezná žaba samozrejme romantika tam nechýba a šťastný koniec...to by nebola rozprávka :D
Rampage (2009)
Hlavni herec stvárňuje dosť chorého psychopata ktorého sere celý svet jak to asi dopadne. MASOOOOO
Starý páky (2009)
Travolta mně vúbec nepasuje do role tohohle a vúbec takových filmových žánru. Wiliems by si mnel již vzít filmovej dúchodek a třeba jít na ryby s rodinou.S úctou k mím rodičum a mladšímu bráchovy(jim se to líbilo) dam 2
The Collector (2009)
kedy to stihel v tom dome nachystat to nepochopim.Nic novyho prumerny film
Triangle (2009)
Poprosím idiotov ktorí tomu dali 3 a viac vysvetliť mi o čom to vlastne bolo kvôli vám som to stiahol a kukol v čom je pointa tohto filmu?????? Prečo sa opakuje stále ta istá scéna je ona duch??? Totálna sračka nezmyselná....A s bermudským to nemá nič spoločného...
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
mne to proste strašne bavilo a už sa nemôžem dočkať 3 dílu .1 díl byla sračka ale toto ma úplne dojalo.
Zkouška (2009)
Obstojne
Arn - Riket vid vägens slut (2008)
O niečo lepšie ...ale stale nudné, romanticke, rychla kamera pri aj tak zriedkavých bojoch skôr romantický film pre kostolne dievčata a zase prerobyli :D
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Zatim najlepsi zo vsetkych v ktorych hral Tony