Recenze (54)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti neboli Muž z oceli 2. Jsem rád, že to můžu napsat, protože je to opravdu pokračování předchozího filmu a ten nebyl vůbec špatný. Máme tu stejné herce, hudební motivy, vizuál a atd. Pokud jde o nového Batmana, nemám co bych vytknul. Affleck se na něj hodí skvěle a těšim se na něj v dalších dílech. Hodně cool je honička s batmobilem a náklaďákem. Finále je opět přepálené jako minule s více kliše, ale celkově nenudí. Co mě hlavně štvalo byly odkazy pro komiksové fandy. Jelikož jsem je nečetl, občas jsem se nechytal. 75%
Byl jednou jeden polda (1995)
Po včerejším shlédnutí mohu s jistotou říct, že je první díl určitě nejpovedenější. Česká oddechovka, která mi vůbec nepřijde tak špatná jak se tu dočítám. Pravda, místy je trochu trapnější humor, což mi před lety tak nepřipadlo, ale celkově i nyní jsem se docela bavil.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Stejně jako u prvního dílu jsem asi jeden z mála, kdo se u tohoto film skvěle bavil.
Casino Royale (2006)
Tak tento Bond mi sedl nevíce a patří i mezi mé nejoblíbenější filmy. Craig se na agenta 007 určitě hodí a tentokrát si užíváme i více emocí a trochu nádech starých bondovek. Potěší záběry z naší domoviny, i když kromě začátku tu představují Černou Horu. Bondgirl Eva Green sice není zrovna můj typ, ale hraje výborně, stejně jako ostatní hlavní herci Mads Mikkelsen , Judi Dench nebo Giancarlo Giannini. Vidíme tu civilnějšího Bonda než např. v Dnes neumírej, kde se vyskytovali všechny bondovi hračičky od pana Q, bez kterých by se ani nehnul. V Casino Royale nic takového není, dokonce si Bond i svého auta moc neužije :-), ale v tomto filmu to ani nemusí být a je vidět, že Bondovka může být úspěšná i bez těchto vynálezů. Film už jsem viděl opravdu mockrát, ale vždy se těším na další shlédnutí. 100%
Collateral (2004)
Takto si představuji thriller. Mám rád když je ve filmu ze začátku pohodička a pak se něco semele a už je zle. Tady vše dobře funguje i díky skvělým hercům, atmosféře a výborné hudbě. Jeden z mých nej filmů. 100%
Čelisti 3 (1983)
Věřím, že tehdy v tom 3Déčku to mohlo být o level lepší. Ve 2D však můžeme hodnotit jen slabý děj, triky vypadají dost nereálně, rušivě a kazí to pak celkový zážitek z filmu. 30%
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Pro mě už není nic kultovnějšího! Můj nejoblíbenější seriál! Sakra, jak rád bych si teď nechal vymazat paměť na všechny vzpomínky Červeného trpaslíka a znovu ho shlédnout, smát se a užívat si jako když jsem ho viděl poprvé. Díly už jsem totiž viděl tolikrát, že je pomalu odříkávám nazpaměť. I když bych uvítal více dílů než jen 52, možná ale by si pak jednotlivé díly nedržely takovou kvalitu. Tolik skvělých hlášek se jen tak nevidí. Velký podíl na kvalitě má také český dabing, který absolutně nemá chybu. Jak už jsem tu někde četl, mohu potvrdit, že tento seriál buď budete milovat nebo vás to absolutně mine. Vidím to tak u nás doma :) 100%
Disaster Movie (2008)
Je jasné, že filmy toho typu musíme brát opravdu jen jako oddechové. Každopádně ve střízlivém stavu bych se na toto nikdy nepodíval. 40%
Forrest Gump (1994)
„Jmenuji se Forrest Gump a říkají mi Forrest Gump“ Tak na tento film se vždy rád podivám znovu. Nedokážu si představit nikoho lepšího v roli Forresta než Toma Hankse. Vše tu funguje a krásně do sebe zapadá od dramatu, komedie přes akci k romantice. Nebudu lhát a přiznám se že na konci i slzička ukápla :-) 100%
Frankensteinův syn (1939)
Atmosféra je hororová, ale samotné monstrum mi tak moc nepřijde. Určitě se mi ale po shlédnutí prvních dvou filmů líbil tento nejvíc, hlavně díky expresionistické stavbě kulis a hře se světlem a stínem. 75%