Oblíbené filmy (10)
Čistá duše (2001)
Riddick: Kronika temna (2004)
Oproti nudnej jedničke podstatne premyslenejší nárez, ktorý nenudí a to ani opakovane. Jediná vec ktorá vadí je obsadenie toho lorda Marshala - Colmom Feore, ktorý sa hodí skôr na farára. Humorné a výživné.
Casino Royale (2006)
12 opic (1995)
Sin City - město hříchu (2005)
District 9 (2009)
Gravitace (2013)
Krásny film. Revolučný. Neviem ako to natáčali a ani to nechcem vedieť. Trocha zamrzelo zbytočné tlačenie na pílu pri úmrtí jednej z hlavných postav, ktoré vyvolalo spomienku na iný film a mám pocit, že v tej chvíli je tiež treba vypnúť v hlave "kontrolu fyziky". Uveriteľnosť výkonu Bullockovej je dobrá, ale jednoznačne to u mňa nie je.
Všemocný (2011)
Grinch (2000)
Vtipné, opakovateľne pozerateľné, samozrejme pre deti a ľudí s fantáziou a zmyslom pre humor.