Recenze (120)
Zabiják & bodyguard (2017)
nevtipný s přehnanou akcí a natočený podle klasický hollywoodský šablony...
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
celkem dobrá blbost, která se nebere vážně, svižný s humorem
Zmizelá (2014)
Konečně film po jehož shlédnutí jsem rád, že nikoho nemám :D
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Chytrej a zabavnej animak i pro dospělé :)
Ztracený svět (1999) (seriál)
Jako malej jsem ten seriál miloval, protože jsem měl rád dinosaury. Časem se mi zdál sice pořád víc a víc stupidní, ale pořád se na něj dalo koukat. :D
Život (2017)
hovadina s nelogickym chováním postav
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Já už nevím jestli si to zaslouží odpady nebo plnej počet :D
12 úkolů pro Asterixe (1976)
I po spoustě let je to skvělá pohádka. A některý vtipy jsou v dnešní hyperkorektní době ještě lepší.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Bezduchá sračka
30 minut po půlnoci (2012)
Strašně natahovaná nuda