Recenze (226)
Hlídač mrtvých (1997)
Skvělá nemocniční atmosféra. Skvělý Ewan i Nick. Musím dát 80%, protože konec byl trochu předvídatelný.
Pátek třináctého 9 (1993)
Proč mu to proboha udělali????
Paintball (2009)
Opravdu odpad!
Bílá smrt (2009)
Tak od tohoto filmu jsem čekal daleko víc. Dobré prostředí a Kate je prostě Kate. Ale nic víc jsem od filmu nedostal a to je málo. 45%
Boogeyman 2 (2007)
Boogeyman každého řádně vyléčil z jeho fóbie. Tak to má být.
Ozvěna smrti (2005)
Neskutečně nudný film.
Morirai a mezzanotte (1986)
Skvělé giallo se skvělou hudbou. K tomu není snad ani co dodat. 85%
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
To uz snad ani nemysleli vazne. :-)))
Dorian Gray (2009)
Krásně hororově laděný zhýralec Dorian. Barnesovi tato role vysloveně sedla.
Strašáci (1988)
Tlupa strašáků v kukuřičných polích (vypadají jako muzikanti ze skupiny Slipknot) nahání tlupu profesionálních zlodějů s vojenským výcvikem. Nepomůže jim ani veškerá moderní technika a nejnovější zbraně. Klasické béčko, kterých jsem viděl tucty. Čistých 50%.