Recenze (283)
Černá labuť (2010)
Po delší odmlce jsem si konečně troufnul napsat k tomuto extra snímku komentář. Aronofsky dokázal opět natočit svoje oblíbené "pochmurné psycho" a natočil ho s grácií. Díky hororovým prvkům film překonává i mnoho filmů, co si říká horor. Natalia Portman a Vincent Cassel podali úchvatný výkon a Mila Kunis je úchvatná kráska. Po velkém očekávání a zkažené domácí projekci jsem dal menší hodnocení, ale s odstupem času film více doceňuji a těším se na reprízu.
Černý Petr (1963)
Film je příjemný, reálný, vystihující reálné problémy, avšak herecké výkony a scénář jsou na takto kultovní film až překvapivě "zajímavé".
Česká rapsodie (1969)
Poslední dílo před úprkem do exilu na zakázku japonské Osaky.
Český lev 2011 (2012) (pořad)
To je podmínka z takového večera dělat estrádu, která pro většinu lidí není ani zábavná ? Čekal jsem, že udílení cen akademiky za nejlepší filmové počiny, mají mít taktéž co nejlepší úroveň. Co takhle brnknout Marku Ebenovi? :))
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Nejlepší seriál z České produkce, inspirovaný skutečnostmi, odehrávající se v mém rodném kraji.
Čistá duše (2001)
Životopisné filmy po mě chtějí většinou trpělivost a mají své slabé chvíle, kdy si nudou koušu nehty. Tento snímek mě však okouzlil svými chmurnými barvami, krásným prostředím univerzity a skvělým sountrackem, nehledě na dokonale pomalé pohyby kamery. Nejdřív jsem dal za čtyři, ale poté jsem si uvědomil, že mě ty životopisné filmy fakt netáhnou a když už, tak musí jít o parádní snímek a tento jím bezesporu je :)
Čtvrtý druh (2009)
Poté co jsem po všemožném hledání na internetu došel k tomu, že je to jedna velká lež, jsem usoudil, že je to normální béčkový horor, který mě vystrašil snad v jediné scéně.
Darmošlapové (1953)
Bál jsem se, že se budu nudit, ale překvapilo mě, jak jsem byl na omylu. Sice je to první "světový" film, který Fellini natočil a který jsem od něj viděl, ale už teď musím uznat režisérovy kvality, protože natočit film o lidech, jenž vlastně nemají žádnou náplň života - klobouk dolů :))
Démanty noci (1964)
Hodina chození a útěku, chvílemi mnou nepochopené sledy záběrů. Jakási syrová atmosféra tu je, ale pro mne to není tak ždímající jak jsem si myslel.
Děti ulice (1946)
Zatím asi emotivně nejsilnější film této doby, co jsem zatím viděl. Ten konec mi přitavil oči k plátnu. Bravo !