Recenze (52)
Metanol (2018) (TV film)
Za mě skvělé, skutečnost, co více chtít. Žádné klišé a dobré herecké výkony. Jak nemusím Vaculíka, tak tady mi sedl moc. Do té reality jsem se opravdu vžil.
Utajený šéf (2018) (pořad)
Dobrá reklama a trapas pro majitele. Příjde mi to ve stylu, já jako majitel si žíji bomby život a podřízení, ať na mě dřou a drží hubu. Snad splní co nakecal. Hlavně prachy dostanou jen vyvolení. Shit.....
Zádušní oběť (2017) (TV film)
Mě tedy štvala ta kamera, to jsem kolikrát nevydýchával..... A děj také nic moc.
Vraždy podle abecedy (2008)
Celý život se zajímám o sériové vrahy podle skutečné události a to myslím četbou literatury faktu. Toto je slátanina slátanin. Za mě vede ve filmu Občan X, i když tam také nejsou přesná fakta.
Let 42 (2015)
Dobrý nedělní oddychové béčko. Díra v letadle ucpaná hadrem, prostě spíše taková komedie.
Výchovný poradce (2014)
Tak jako za mě luxus......
Zakladatel (2016)
Takže McDonaldové byli cca fajn a tenhle zmrd zařídil vše k ponížení jejich jména?
Ponorka (1981)
Super film a super skladba. U96 - "Das Boot"
Gomora - Série 2 (2016) (série)
Druhá série je totální překvápko, táta podělá syna, všichni si vytvářejí své koryto, chcípají jak bezdomovci, aby se opět dostali k moci, super..... Násílí nenávidím, ale tohle je natočeno opravdu skvělě. Tohle je uděláno tvrdě a ne jako Impérium - Mafie v Atlantic City, kde je to spíše fikce.... DOPORUČUJI.....
Jak přežít loučení se svobodou (2015)
V pohodě komedie na odreagování, pokud máte rádi hrubější humor. Taková Pařba ve Vegas po Španělsku....