Recenze (50)
Sisu (2022)
Strašně rychle to začalo být strašně špatný.
RoboCop (1987)
Pustil jsem si to po 20+ letech (předtím VHS s rychlodabingem Pavla Trávníčka) s velkými obavami ("ahoj, jsem Martin a jsem reprízofobik"), ale furt to tam je!
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Čas je prý plochý kruh.Chcu teda svých šest hodin zpět.
Gran Turismo (2023)
Scénář se během přeplňované stopáže ani nesnaží o předjetí té kolony klišé před ním.To leckdy nevadí, ale tady jsem ten zkratkovitej full trotl set-up, ve kterým je samotné závodění a dění kolem něj zobrazováno, ani přes plný kontra prostě nepochytal.I v Autech od Pixaru vypadly závody uvěřitelněji a bylo komu fandit.V GT hlavní představitel jakžtakž naplňuje korporátní zadání, nic jiného mu ale podhuštěnej scénář neumožní.Harbourovi řekli "hrej to jak dycky, ale v kombinéze" a Bloom se celou dobu tváří jak ohořelej Schulin uhašenej Staropramenem.Pro petrolheady z gaučů a herních seslí evidentně dostačující, za mě 3/10 a DNF.
Barbie (2023)
Měla to být tzv zábava i poučení.Zábava ale skončí nejpozději po návratu do Barbielandu a zbývá jen in your face podávané poučení, které je ale ve výsledku plastikovější než celej Mattel.I ten 90’s klip od Aquy byl trefnější a netrval dvě hodiny. 4.9/10
Aftersun (2022)
This is ourselves. Pátá hvězda za ten subjektivně srdcervoucí závěr.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Na břehu řeky Svratky žádný rozrazil nekvete!kurva.
Jak na... s Johnem Wilsonem - Jak na zakrývání nábytku (2020) (epizoda)
Ok, už jsem viděl všechno.
Bohemian Rhapsody (2018)
Zlobivý/zmatený gay díky dobrým lidem (kteří film produkovali)prozřel a mohl pak zazpívat dojatému CGI davu. Jako animák od Disneyho by to asi obstálo.
Kosmo (2016) (seriál)
Yes minister natočeneý jako Pečený sněhulák.