Recenze (50)
Smyčka (2009) (TV film)
Téma je natolik silné, že z něj těžko mohlo vzejít něco úplně nazajímavého.Bohužel všudypřítomná trčící televiznost byla místy opravdu nesnesitelná.
Control (2007)
Hudbu Joy Division jsem do zhlédnutí filmu moc neznal.Budu si muset doplnit mezery ve vzdělání a na podruhé by to mohlo být za pět.
Kat (2004)
Autoři se zřejmě domnívali,že stupidnost příběhu jim projde, když se budou ohánět komiksovou předlohou.A Travolta opět dokazuje, že jeho kariéra je plná vzestupů a pádů (a pádů a pádů).Jediný záchvěv zábavnosti jsem zaznamenal u scény souboje s Rusem.
Konvoj (1978)
Všechno za mě už napsal Dobytek.Ale Kačer je stejně největší sekáč v naší branži :-D.
Láska nebeská (2003)
Navzdory všem těm pozitivním hodnocením, navzdory tomu, že mi nevadí britské romantické komedie, navzdory tomu, že zde účinkuje půltucet mých oblíbených herců - tohle bylo pro mě jednoznačně zklamání.Všudypřítomný kýč a naprosto očividná sázka na jistotu (nacpeme sem co nejvíc známých britských herců a zalejeme to přeslazenou vánoční polevou) mě naprosto znechutily a těch pár dobrých hlášek to už nezachránilo.Jenom žasnu kolik lidí tenhle film dostal.O důvod víc proč nemít rád vánoce.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Musím přiznat, že zpočátku jsem byl z pana Pohlreicha znechucen a fandil jsem spíš chudákům kuchářům, které většinou dehonestoval.Postupem času jsem, ale musel uznat, že jeho pozámky jsou víc než trefné a že se docela těším jak to zas někde někomu nandá (samozřejmě pouze pro dobro věci).Nicméně se mi zdá, že pár posledních dílů upadá do jakéhosi stereotypu a chtělo by to zařadit vyšší kvalt.Pohlreich svůj televizní potenciál rozhodně má.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Tak tohle bylo opravdu zbytečné.Ještě o několik tříd horší než devátá řada.Nepochopitelné rozdělení již tak chatrného děje do tří epizod by ani tak nevadilo, kdyby to celé nevypadalo, že to napsala skupinka amatérských fanoušků původního seriálu na nějakém výročním setkání s obstarožními představiteli hlavních rolí.Radši budu předstírat, že tohle nikdy nevzniklo.
Pavučina snů (2003)
Slušný casting.Děj má dobré momenty, ale dohromady to pak dává jakousi slátaninu, která neví jestli má být víc sci-fi nebo melodramatem alá Stand by me.A vše ještě víc sráží k zemi příšerné diigitální efekty.
Roboti (2005)
Veškeré klady tohoto filmu jdou na vrub technickému zpracování, které je dokonalé.Ale to už je v dnešní době u takto velkých projektů samozřejmostí.Děj a rozdělení charakterů je jedna velká nuda, kterou hravě strčí do kapsy kterýkoliv díl Kačerů z Kačerova.5/10
Základní instinkt 2 (2006)
Film tak na jednu hvězdu, tu druhou přidávám pouze s přihlédnutím k faktu, že tělo Sharon Stone (když už ne herecký um) je stále v kondici.Je to ode mně sice prvoplánové, ale to byl tento paskvil taky.Ne,...vlastně byl úplně nuloplánový.