Recenze (50)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Sledovat po dokonalém Breaking Bad prequel Better Call Saul je jako navštěvovat podnik, ve kterým jste zažili báječnou svatbu a teď se tam pravidelně vracíte na oběd, protože kurevsky dobře vaří.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Některý věty prostě neuhraje ani Trojan.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Ten Bowie mě rozsekal.Jdu do plných.
Collateral (2004)
Kdyby na začátku Jason Statham posadil půlčíka Cruise zpátky na letadlo a převzal jeho roli, film by byl o poznání uvěřitelnější.
Milionář z chatrče (2008)
Otřepanost příběhu a směřování k předem napsanému (ano, D je správně) happy endu by mi njak nevadilo, kdyby ze mě film vydoloval víc emocí.Čím víc se vyprávění vzdalovalo od slumu k linii Jamal + Latika, tím méně mě bavil.
Mamma Mia! (2008)
Abba mi nevadí, blbý filmy ano.Všem zklamaným doporučuji zhlédnout Muriel se vdává, kde je s písněmi švédské fabriky na hity zacházeno nesrovnatelně působivěji.
TACHO (2010)
Dan Landa se v rally pohybuje už nějaký čas.Zřejmě má tento sport (jako já) rád, je tedy až nepochopitelné jak jsou závody a dění kolem nich popsány.Pro fanouška příliš mnoho nesmyslů, pro rally neznalého diváka nejspíš nuda a zmatek (největší drama při závodech je psaní časů fixou na tabuli???). Ostatní dějové linie jsou však ještě stupidnější a zbytečnější.Hlavně ta snaha o světovost s mladýma Angličanama. Jako jediný zábavný element zde funguje (místy) mafián Martina Havelky.Ale i ten by se hodil spíš do pokračování Nahoty na prodej, kam by svým "herectvím" zapadli i Landa s Lounovou. Snad jednou někdo natočí hold rallysportu štastnějším způsobem (nemusí to být nutně hraný film).Bez rakovin, bez špatně nadabovaných teamových bossů a bez Landové. PS:a ať mi nikdo neříká, že ta závěrečná "šokující" scéna není ukradená z Nesnesitelné lehkosti bytí.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Film stál balík, ale není to na něm vidět.Asi proto, že největší ranec dostal Johnny Depp, aby se takhle ztrapnil.Výprava někde mezi kterýmkoliv dílem Ztracených a Krkonošskýmui pohádkami a akční scény mi nejvíc ze všeho připomínaly šermovačky z Čerty nejsou žerty.Děj nelze hodnotit, protože jsem si jej za dvě hodiny prostě nevšiml. Proti tomuhle je i třetí díl majstrštyk.
Sex ve městě (2008)
Sex ve městě mě nikdy úplně nechytnul, ale občas jsem se u jeho sledování slušně bavil.Pravděpodobně by mi nevadilo sledovat čtyři díly po sobě, ale u celovečeráku jsem po už při první půlhodině doufal, že nedojde na předvídatelné peripetie, (nepovedená svatba, jaké překvapení!) Carrie si prostě vezme pana Panáka, nazuje si botičky za 700 dolarů a po utrousení nějakého toho životního moudra nadobro zmizí v propadlišti všech nepovedených filmových adaptací televizních seriálů.
Pýcha národa (2009)
Stejně málo věrohodné (vtipné) jako zobrazení fašistických pohlavárů v samotném filmu.Pořád nemůžu pochopit Tarantinovu slabost pro Rotha.