Recenze (123)
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Dietl nezklamal, mel vyzvihnout soc. vyrobky, ale prosla mu neuprosna kritika zkostnatelosti a ztuhlosti komousskeho vedeni fabrik. Tohle je jeden z dukazu, ze lze udelat serial na zakazku a pritom se nezohavit sam sobe. Blahopreju pane Dietle a posilam pozdrav tam nahoru!
Místo v životě (2006) (seriál)
Chce se mi zvracet! Proc Noha zkurvi vse, na co sahne? To je novodoby dabel!! Dobes a spol jsou ode dneska pro me naprosti chudaci, protoze kdyz kopli CT do prdele za ten skvelej serial, kterej diky Karlovi jeste ziskal na kvalite a podepsali se hrde za toto, jsou u me naprosty chudacky nuly. Jen me tesi, ze jsem se nezklamal v panu Chlumskem: ano, je to opravdu looooooser!!!
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Jumanji bylo prvni a nechutne komercni. Tohle je na stejnou notecku, ale daleko uprimnejsi, bez orgii pana "american clown".
Pýcha a předsudek (2005)
Nechutná nuda, brrrrrrrr........
Panic je nanic (2006)
to neslo vydrzeeeeeeeeeeeet, proc me Bioscop tak potrestal???????????? z techhle blitek se budu lizat hodne dlouho!
Pravidla moštárny (1999)
Zapomenutelne, ovsem nikdy nezapomenu, jak toporny je hlavni hrdina. A to dokazuje i v dalsich, novejsich filmech.
Báječná léta pod psa (1997)
To je naaaadhera!
Jak se krotí krokodýli (2006)
Hehehehe, nejlepsi byl ten striptyz u potoka. Neco tak blbe natocenyho jsem nevidel! Jak ti chudacci koukaji a nevedi ktera bije..... uf, je mi fakt zle. Jedna za Postraneckyho, ten clovek zahraje vsechno.
Den poté (1983) (TV film)
¨Chce se mi zvracet! Ne z filmu, ale z toho, co ukazuje. To je apokalypsa. Jak je citovano ve filmu - Einstein: Nevim, cim se bude valcit ve treti svetovy, ale vim, cim ve ctvty: KLACKAMA!
Blbý a blbější (1994)
Ehm...