Recenze (123)
Laserová mise (1989)
Jedním slovem: neuvěřitelnééééééééééééééééééééé!!!!!!!! :))))))
Amélie z Montmartru (2001)
Hmmm, blby.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Kurva kde to žju? Zapnu TV a odevšad se valí tohle seriálový bahno. Mám ho všude, v uších, v plicích.... příšernej sen. Doufám, že se z něj ve zdraví probudím.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Nechutný! Všechno! Herci, scénář, kamera.... a to jsem si myslel, že nic horšího než Manuela nemůže být. Když se na druhou sérii přestala dívat i moje přítelkyně.... to už je co říct.
Bazén (2005) (seriál)
Zatím trapný.
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Takze parada!
Klub 54 (1998)
Lituji všech, co "to" necítí :-) Já jsem k slzám dojat.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
TO NEMA CHYBU!
Není úniku (1993)
Jediná, nekick role Jendy, která se povedla.
Liga výjimečných (2003)
Je to dobrý. Jenom mě překvapuje, jak může loooser jako je KevSpa hodnotit triky :)