Recenze (468)
První rytíř (1995)
Ukecaná nuda
Matrix Resurrections (2021)
Po prvním zhlédnutí jako vrchol matrix maratonu to bylo obrovské zklamání, sotva 5/10. Dal jsem tomu ale ještě jednu šanci a samostatně mě to bavilo daleko víc...
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Tina Fay získala 5 cen Emmy, 2 Zlaté glóby, 3 ceny Screen Actors Guild (SAG) a 4 ceny Writers Guild of America. I když mě na první pohled tento seriál nijak nezaujal, je to skrytý poklad nabitý humorem.
Hvězdná srážka (1978)
Tak špatné, až je to zábavné. Jen mi uniklo, jak to může vykrádat Vetřelce, jejichž první díl vznikl o rok později, jak v recenzi psal D.Moore.
Poslední žoldák (2021)
V rámci žánru francouská komedie s přestárlým akčním hrdinou, to není vůbec špatné.
Sebevražedný oddíl (2021)
Když pominu vážného Batmana od Nolana, jde o první film DC, který překonává leckteré filmy od Marvelu. Tam kde Černá vdova docela zklamala (není špatná, ale...) tam tohle s přehledem zvítězí. HQ správně cáklá, spousta krásných wtf momentů s bohatou zálivku humoru. Dlouho jsem se tak dobře nepobavil u filmu.
Willyho kouzelný svět (2021)
Něco tak blbého jsem nečekal ani po traileru. Zlý po absolutně všech stránkách. Horor to svým způsobem je, protože diváky nutí koukat na mlčícího Cage jak umývá záchodky a ta naděje, že to za chvíli začne dávat smysl tam někde v mlze je, ale nikdy nedojde naplnění. A tak se na závěr dere jediná smysluplná otázka. PROBOHA PROČ?
Na férovku, pane učiteli (2017)
V rámci žánru vulgarních školních komedií top. :D
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Každý díl jsem viděl minimálně desetkrát. KULT. Tohle nelze nemít rád.
Mortal Kombat (2021)
Zase budu za exota, ale mě to bavilo. Konečně to má efekty jaký si to zasloužilo. Mě tohle ke štěstí stačilo.