Recenze (468)
Anna (2019)
Chladné recenze, ale super zábava a bavilo i dejove. 7/10 nejmin.
Another Gay Movie (2006)
Ne ze by to bylo nadprumerne, to ne. Je to naopak stupidni a blbe, ale je to stejne stupidni jako Prci Prci Prcicky, ktere to paroduje. Jen je to proste gay. A nemuzu rict, ze jsem se u toho nezasmal :D Dival jsem se na to s pritelem a docela jsme se zasmali. Takze na komdeii slusne...
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Chvílemi víc než buranské, ale plné odkazu a nekorektní zábavy...
Aquaman (2018)
Třikrát hurá. DC se zatím podařil jen Nolanův Batman a ani tolik opěvovaná Wonderwomen mě nebavila ani zlomek tak, jako libovolný marvelovský film. Kromě akce tu párkrát dojde i na humor a i když je výprava z velké části dílem počítačů, veřil bych, že by to snad Momoa na své charisma utáhl sám (což naštěstí nemusí). Wanův oblíbenec Wilson taky potěšil a role krále Lundgrenovi taky sedí. Příjemné překvapení, už jsem toho od DC fakt moc nečekal...
Ať vejde ten pravý (2008)
Pěkná kamera, ale i na severský film nechutně studené a pomalé, takže je to celé o náznacích, otevřené brutalitě vedle pedofilních záběrů na děti. Mno, jednoznačně největší zklamání roku 2009 v kategorii - Slušný hodnocení na ČSFD :)
Austrálie (2008)
Velmi příjemné dva filmy v jednom. Je to trošku násilně spojené, ale hon dobytka i boj o karamelové dítko jsou zajímavé a výprava filmu je velmi pěkná. Samozřejmě nebudu tvrdit, že to nepůsobí chvílemi až šíleně moc kýčovitě, některé digitální sekvence (většina pohledů na přístav s kotvícími loděmi) působí neskutečně staticky a uměle, ale ono to nakonec ani nevadí, protože se na to pěkně kouká, je to plné emocí a nakonec zjistíte, že ty dvě a půl hodiny utekly docela příjemně.
Avatar (2009)
Nechápu ty, kteří viděli v 3D v IMAXu a dávají méně jak 4*. Ano, jistě, scénář je jedno velké klišé a hlavní dějová linka je takřka bez kudrdlinky rovná jak úsečka, nicméně technické zpracování film je dechberoucí a samotný film o filmu je biblí technologického pokroku uplynulých let (zhruba stejně jako technologie bullettime v Matrixu). Velmi solidní obsazení a minimálně ukázka toho, že i když 99% filmů má nálepku 3D jen z marketingového důvodu, stále je tu 1% filmů, které dokazují, že i 3D má smysl...
Avatar: The Way of Water (2022)
Kdyby to mělo být hodnocení trikové části filmu, tak je to zase o kus dál a upřímně fakt respekt k technologiím, kterými Cameron posouvá filmový svět. Příběhově to bohužel opět není žádná hitparáda. Trochu mě děsí představa, že si někdo v budoucnu bude chtít dát Avatar maraton. Ale to se asi nestane. Neznám moc fandů této ságy. Snad se dožiju jejího konce. Ale přeju si to spíš z úcty k režisérovi, který natočil Vetřelce a Terminátora.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Viděl jsem zatím jen jednou a ve srovnání s jedničkou ten film klidně obstojí. Tolik k recenzím typu 5/10 nebo 6/10 na Moviezone... ;)
Avengers: Endgame (2019)
Moje očekávání bylo vysoké a rozhodně jsem neodcházel zklamán. A to i přes to, že jsem si četl různé články a spekulace o ději (a že jich po Infinity War vyšlo požehnaně). Tříhodinový film hlavně rekapituluje a doříkává spoustu věcí, které se za těch 21 předchozích filmů staly. Byla to jízda a byla opět nabitá emocema i humorem.