Recenze (68)
Sex ve městě (2008)
Kdyby to trochu zkratili a pridali trochu humoru, na ktery byl divak zvykly, byla by to celkem slusna komedie. Takhle jen prumer s kycovitym koncem, ktery stejne kazdy ocekava.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Nechapu, proc tento film byl natocen. Kvalitou se nevyrovna ani tomu nejslabsimu dilu predchoziho serialu. Chybi napeti a mysticka atmosfera. Hvezdicka navic snad jen za comeback dua Scully - Duchovny.
Zet a dvě nuly (1985)
symetricka onanie, ktera nechava divaka podivne chladnym. Minimum detailů na oblicej a statická kamera podtrhuje celkovy divadelni dojem. Napocitat predmetu ve tvaru O lze bezpocet...
Láska je Láska (2004) (seriál)
Jsem nadšená. Něco tak dobrého už jsem dlouho neviděla. Nepředvídatelné dialogy, minimum klišé scén.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Nikdy nezapomenu na poslední scénu s Kyliem Maclachlanem-ten jeho zrůdný ůsměv..Brrrrr SKVĚLÉ!
Mladí v partě (1982) (seriál)
Vyděla jsem jen pár dílů, takže můj názor není úplně stoprocentní. Leč je to občas moc střeštěné, místo aby to bylo vtipné.
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks má své kouzlo. Ale souhlasit s tím, že tato americká limonáda je nejlepší filmem všech dob, by znamenalo ignorovat spoustu jiných kvalitních filmů, jejichž humanismus působí daleko nenásilněji a skutečněji než v případě Forresta.
Mlha (2007)
Překvapil mě závěr, z kterého mi nebylo úplně dobře. Kdyby ve filmu nebylo tolik počítačových efektů a fádních předvídatelných dialogů, dala bych 4 hvezdy.
Maratónec (1976)
Libi se mi scéna, jak Dustin Hoffman běhá. Nevím proč, ale je to zvláštním způsobem podmanivé. Jinak zubař Olivier už patří k filmové klasice.
Chobotnice (1984) (seriál)
Když se na to dívám dnes po 15 letech oceňuju hlavně nezlomný charakter Corada a syrovost děje. Dřív mě uchvacovala hudba a depresivní atmosféra. Tak či tak, je to nervy drásající podívaná.