Recenze (254)
Sabotáž (2014)
scenár pre idiotov..od idiotov.. o idiotoch. akčné scény OK, ale inak katastrofické dialógy, rozuzlenie absentuje logiku.. cele skoro zle.
matka! (2017)
Šialenosť. biblická alegória, Genesis (nie kapela) a zopár WTF momentov. Aronofského nespútaná fantázia vyejakulovaná na plátno. Mna osobne dosť srala často zbytočne chaotická kamera a zoom na tváre... ako nešikovne to bolo miestami nasnímané ma až prekvapilo. zvyšok...paráda
Noe (2014)
toľká škoda
DumbLand (2002) (seriál)
get the stick!!
Vánoční prázdniny (1989)
"Fixed the newel post!"
Městečko Twin Peaks - Epizoda 10 (2017) (epizoda)
zdalo sa mi to alebo mal macko ktory hovoril k Johnymu hlavu otca z Lynchovho šaleneho animaku DUMBLAND ?
Zygota (2017)
intenzívne! drsné! asi si takto Blomkamp vynahradil votrelca a ukazal svetu o co tym prisiel
Svět podle Putina (2017) (seriál)
konecne dostala medzinarodne slovo aj druha strana. A nech hovori cokolvek, ma na to pravo. Kazdy chce pocuvat Obamu ale ked sa ozve Putin, idioti skacu meter dvadsat , ukazuje sa to aj na tu pritomnych komentaroch. Odpadom to hodnotili iba tupci ktory žeru EU a Amerike z ruky, zaujaty a neobjektivny.
Rakka (2017)
Typický Blomkamp. Krátke dielko ktoré sa skôr podobá na dlhý trailer (pevne dúfam že to raz Neil dotočí do podoby celovečeráku). Taký temnejší District9 kde ufónci niesu utečencami ale kolonizátormi. Potešila audiovizuálna stránka veci, čo je u Neila štandardom. avšak stopáž ma neukojila, chce to vidieť viac.
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizoda)
konečne niečo iné a vtipne drsné. prvý diel zaujal.