Recenze (275)
Sanctum (2011)
Tenhle typ filmu mám rád, a i když nejde o žádné veledílo, mně se líbil a bavil jsem se.Herecké výkony, prostředí, atmosféra - mě to prostě bralo...
Hříšníci a svatí (2010)
Pro mě nejlepší akční nářez roku....
Souboj Titánů (2010)
I když to až takový zázrak nebyl, prostě mám tyhle filmy rád.....
Anakonda 4: Cesta krve (2009) (TV film)
Nejhorší na celém filmu byla počítačem stvořená Anakonda. Ta se plazí trávou a ani stéblo se nehne, je roztrhána granátem na stovky kousků a stejně se plazí dál, atd, atd. K tomu "výborní" herci, "nádherný" les, "vynikající" příběh a tak by se dalo pokračovat hodně dlouho. Ale i přes to všechno odpad nedám, protože jsem viděl již daleko větší zvěrstva.
Andělé a démoni (2009)
Pro mě určitě lepší než Šifra. Je to film, který je akčnější,napínavější a celkově zajímavější. Pravda je, že prvních cca 20 minut jsem se trochu nudil, ale po tomto pomalejším rozjezdu se již jedná o celkem dobrou jízdu.
Armáda jednoho (2009)
Proč tenhle blábol někdo vůbec natočil jsem doteď nepochopil. Akční film a thriler - autoři si z nás asi dělají srandu. A pokud jde o Cubu Goodinga Jr., tak ten se tomuto veledílu bohužel přizpůsobil.
Až tak moc tě nežere (2009)
Ukázalo se, že ani hvězdné obsazení neudělá špičkový film. Prostě jenom průměr.
Báječný svět shopaholiků (2009)
Tak tahle komedie určitě není žádné velké umění a asi to od ní ani nikdo nečeká, ale já jsem se při ní výborně bavil . Prostě mně ten film přijde příjemný, dost jsem se zasmál a Isla Fisher je v hlavní roli na jedničku.
Cabin Fever 2 (2009)
Dvojka pro mně byla slabší než jednička a to asi hlavně proto, že chvílemi jde opravdu spíš o parodii než o horor. Prakticky celý film z někoho tečou proudy krve /a to ze všech otvorů těla/ nebo zvratky a občas by neškodilo trochu ubrat. Pro mě trochu zklamání.
Cela 2 (2009)
Tak za prvé to s jedničkou Cely nemá nic společného a za druhé je to příšerná blbost. Film nestojí za nic, herecké výkony tomu naprosto odpovídají a dokoukat to chce velikou odvahu.