Recenze (275)
Modelky na zabití (2005)
Tak tohle nemůžu zcela objektivně hodnotit, protože jsem vydržel asi 15 minut. Hvězdu dávám za to, že věřím, že dál byl již film třeba i koukatelný.
Smrt čeká všude (2008)
Po delší době výborný a hlavně reálný film o válce v Iráku, který diváka chytne hned na začátku a pustí ho až na konci.
Rána za ranou (2007)
Něco přes hodinu celkem slušný akční film, ve kterém je několik gangů, dost střílení a mrtvol. Co se ovšem dělo posledních přibližně 20 minut a hlavně na jeho konci jsem moc nepobral a celý film to u mě dost sráží.
Zlost (2008)
Když jsem viděl, že v tomhle krimi-thrileru hraje Michael Madsen, čekal jsem další z jeho série akčních filmů, které mají nic moc kvalitu, ale tentokrát jsem zklamán nebyl. Slušný příběh, solidní zápletka, dobré herecké výkony, prostě krimi, na které se dá dívat.
Terminator Salvation (2009)
Velice slušný akční sci-fi film, ale toť vše. S původní sérií již nemá prakticky nic společného, k tomu slabší děj, který nezachrání ani dobré efekty. Prostě jsem čekal něco jiného.
Loudilové (2009)
Vyloženě příjemná a oddechová komedie se sympatickou hlavní dvojicí a k tomu dost velkým množstvím osůbek ženského pohlaví. Slušné překvapení v daném žánru, které jsem si užil.
Žij rychle! (2006) (TV film)
Film na začátku vypadá na akční béčko a postupně přechází v béčkovou krimi. Námět až tak špatný není, ale jeho zpracování je už o dost horší. Na filmu se podepsal asi dost malý rozpočet, který měl nejspíš na svědomí i dost nezajímavé herecké obsazení. Prostě na jedno zkouknutí se to dá vydržet, ale zázrak nečekejte.
Zrádce (2008)
Velmi příjemné překvapení a jeden z nejlepších filmů, které jsem v poslední době viděl. Zajímavý příběh, výborné herecké obsazení, slušné napětí a akce. Pokud bych měl srovnávat s Labyrintem lží, tak bych se, asi překvapivě, přiklonil ke Zrádci.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Na film jsem se hodně těšil, ale... Dle mého se jedná o nejslabší díl celé série a bohužel mně to připadá vlastně o ničem. A co je nejhorší, vlastně jsem se i nudil. Takže uvidíme příště, horší to asi být nemůže.
Zevlovat a prudit (2009)
Tak nějak nevím, chvilkami jsem se slušně bavil a chvilkami jsem se zase nudil. Rogen mně vůbec nevadil, naopak si myslím, že nebýt jeho, tak šlo všechno do kopru, ale ani on ze scénáře víc vytáhnout nemohl. Takže celkově průměr.